Skip to main content

Help….Hallo mede KPN'rs.Ik krijg een 403 error met onderstaande 2 regels en alleen als ik een KPN website wil bezoeken. Alle andere websites is geen probleem.VPN is uitgeschakeld en ineens is het er…. Generated by cloudfront (CloudFront)Request ID: Yz-dh8nxc7gD5guSjoNNlfjuYDPUtxHsaxatwtx0c7mzYL97QkKsQw==



Admin: afgesplitst van originele topic

@Harry van L In dit topic is het al eerder genoemd, dat het een grote kans is dat je een VPN aan hebt staan. Dus zet die eens uit. Die kan ook mogelijk in jouw beveiligingssoftware zitten. 

Laat anders eens je je provider en je gedeeltelijke ipadres zien die op https://www.ip-adres.nl/ staat. Het laatste deel van jouw ipadres mag je weglaten:

Bijv 123.123.123.***


@AriënC 

Ik heb mijn Nord-VPN uitgeschakeld en mijn anti software heeft geen VPN.

Mijn IP-adres is: 193.142.201.*** dat in Amsterdam Nederland ligt. Heel vreemd want Nord-VPN heb ik al jaren en dit probleem bestaat sinds een maandje ofzo.

 

gr

Harry


@Harry van L 

Welke provider geeft die website die ik noemde aan? Volgens ripe.net hoort die bij:

Packethub-L120230501

AS: AS136787

Zo te zien een Panamaas bedrijf. Ben je soms in het buitenland?


Weet je zeker dat je NordVPN uitgeschakeld hebt, dat IP adres lijkt immers wel een IP adres dat door NordVPN gebruikt wordt.


Hoi @Harry van L, welkom op onze community! Ben je er nog achter gekomen waar dit m in zit/zat?


Hallo allen, OPGELOST BEDANKT

Ik had mijn Nord-VPN uitgezet en zelfs verwijderd.

Na veel lezen en tips van jullie, mijn add-ons maar eens gaan bekijken.

In mijn Add-ons (Google chrome) stond een extra versie van Nord-VPN aan.

Fijn dat jullie hebben gereageerd, toppers!!!!

gr Harry

 


Ah kijk, dat had ik ook zo over t hoofd gezien. Bedankt voor het delen! 


Reageer