Skip to main content

Goedenmiddag ik zie dat je een gratis kpn wifi krijgt bij een abbonement die heb ik niet erbij gekregen kan ik die alsnog erbij krijgen .we zijn sinds afgelopen maart aangesloten bij jullie.

Gr F.Habing

Hallo @bollywood1296 

Nieuwe klanten kunnen op dit moment kiezen tussen 6 maanden korting óf de SuperWiFi. Het is het één of het ander. Als jij in maart niet hebt gekozen (of kunnen kiezen), dan zal je een welkomskorting hebben gekregen.

Als jij nu alsnog de SuperWiFi wil hebben, dan zal je die moeten aanschaffen.


In maart liep die actie niet.

Met het bedrag van de eerste 6 maanden korting kom je volgens mij wel een heel eind in de aanschafprijs van momenteel € 149 voor het pakket met 2 superwifi's.


klop maar nu is er ook aktie van 6 mnd korting en WiFi kpn gratis


klop maar nu is er ook aktie van 6 mnd korting en WiFi kpn gratis

Nee, het is 6 mnd korting  OF  WiFi gratis.   In maart was er geen keus en dus kreeg je toen de korting. Op een actie nu kan je geen aanspraak maken.


Hi @bollywood1296. Dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @RBxx en @PeterG al antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. Op het moment dat je een aanvraag indient, dan kun je gebruik maken van de actie die op dat moment geldig is. Zo kunnen nieuwe klanten nu kiezen voor korting op het abonnement of gratis SuperWifi punten. Als zij kiezen voor gratis SuperWifi punten, dan betalen zij de reguliere prijs voor het abonnement. 

In maart hebben we een andere actie gehad, waar je gebruik van hebt kunnen maken. Daarom is het niet mogelijk om je gratis SuperWifi punten te sturen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Reageer