Skip to main content
Antwoord

KPN Wifi Manager geeft aan dat mijn verbinding nog niet klaar is

• May 1, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Al eerder een topic over gezien maar daar was ingrijpen nodig. Dus zelf oplossen kan niet. KPN al 2x gebeld maar die komen niet verder dan ' probeer het later nog eens'.

Wifimanager doet het niet. Er staat in de app nog een email only abonnement terwijl dat emailadres al gekoppeld is aan mijn nieuwe abonnement. Het email only abonnement is bij kpn niet zichtbaar maar bij mij wel en ik kan hem niet verwijderen. Gezien ander topic zou dit wel de oorzaak kunnen zijn dat de wifimanager deze melding geeft. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Denise van KPN

Je kunt het beste jouw KPN account opnieuw aanmaken, ​@CindyL. Dit doe je door hem eerst te verwijderen. Hoe je dit doet, lees je hier: 

Daarna kan je een nieuw KPN account aanmaken met hetzelfde e-mailadres. Hoe je dat doet, lees je hier: 

Hierna zou het moeten lukken om de Wifi Manager te gebruiken. Kom je er zo uit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je kunt het beste jouw KPN account opnieuw aanmaken, ​@CindyL. Dit doe je door hem eerst te verwijderen. Hoe je dit doet, lees je hier: 

Daarna kan je een nieuw KPN account aanmaken met hetzelfde e-mailadres. Hoe je dat doet, lees je hier: 

Hierna zou het moeten lukken om de Wifi Manager te gebruiken. Kom je er zo uit?

• Auteur
  • Topper
  • May 6, 2025

Ja het werkt!

Dankjewel

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super! Graag gedaan. :)