Skip to main content

We hadde een afspraak in Dordrecht om 14:00 bij aankomst is de winkel dicht weet iemand waarom ? 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi,

Mijn opmerking is overbodig na het aanpassen van de titel 

 

 


Hallo @Murielkoster Welkom hier. Bedankt voor je bericht.  Op vrijdag 13 maart is bij twee winkelmedewerkers van KPN uit Noord-Brabant vastgesteld dat zij het coronavirus dragen. Deze medewerkers, en collega’s die met hen hebben samengewerkt, is verzocht tenminste twee weken thuis te blijven.  

KPN is helaas genoodzaakt voorlopig alle KPN-winkels in Noord-Brabant plus een aantal andere provincies te sluiten tot in ieder geval 31 maart 2020. Het gaat om in totaal 20 KPN winkels en 3 KPN XL winkels. Ook de werkzaamheden van klant-monteurs in de provincie Noord-Brabant worden beperkt. Bij urgente storingsmeldingen blijven de monteurs in actie komen. De continuïteit van de service richting klanten in Noord-Brabant wordt zoveel mogelijk op afstand gewaarborgd. 

Gezien het besluit gisteravond om 12.00 uur abrupt is genomen, hebben mijn collega's helaas geen tijd gehad om de online afspraken tijdig te annuleren. Hier zijn ze momenteel druk mee bezig. Onze excuses natuurlijk dat dit nieuws voor jullie te laat komt.:disappointed_relieved:

 


.


@Lisa

Wat vervelend voor die collega’s. Dordrecht ligt in Zuid-Holland, maar het is natuurlijk zonneklaar dat ook deze winkel voorlopig dicht blijft. 

edit : (Ik zie dat je jouw reactie heb aangevuld, Top !)


Waarom is den helder ook dicht ? voor zover ik weet is hier slechts 1 corona vaststelling en die persoon werkt niet bij kpn.
waar zal ik heen moeten als ik storing heb aan mijn mob. telefoon ? kan deze zakelijk gezien niet missen.

 

 


Dan zal je naar Alkmaar moeten rijden. 

 


Dan zal je naar Alkmaar moeten rijden. 

 


oke. dat is de optie die het dichtst bij den helder is. dank je.


@KlaarMee Vanuit het zakelijke oogpunt kan ik me natuurlijk voorstellen dat wanneer je telefoon in duigen valt, je graag gebruik wilt maken van een leentoestel, mits je hiervoor verzekerd hebt.
Vanuit maatschappelijk oogpunt hebben we besloten om de desbetreffende winkels te sluiten. Je kan de ontwikkelingen betreft de ‘corona-maatregelen’ nauwlettend in de gaten houden via onze website.

Waarom zijn de winkels gesloten?

“KPN houdt de ontwikkelingen rondom de uitbraak van het coronavirus nauwlettend in de gaten en neemt op dagelijkse basis maatregelen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. De veiligheid en gezondheid van medewerkers en klanten staan daarbij voorop, evenals de continuïteit van de bedrijfsvoering van KPN en de dienstverlening en service aan klanten. Als gevolg hiervan heeft KPN ook op enkele andere plaatsen in Nederland winkels gesloten.”

Gezien je zakelijke afhankelijkheid, kun je het beste rijden naar een winkel 'bij jou in de buurt’, die op dit moment nog open is. Noordzee geeft je al een suggestie. Blijf de website dus wel in de gaten houden. De ‘op dit moment’ snelle spreiding van het virus, kan resulteren in meer winkels die de deuren tijdelijk moeten sluiten.

EDIT: 15.38uur

We gaan er vanuit dat iedereen de ernst van de situatie omtrent het coronavirus inziet en dat het niet de bedoeling is om deze situatie te bagatelliseren. Aan iedereen het verzoek om vriendelijk met je medeforumgebruikers om te gaan en de correcte omgangsvormen te hanteren. Ik heb de reacties die niet on topic zijn of aanleiding hebben gegeven tot een te verhit gesprek bewerkt of helemaal verwijderd. 


Is er al bekend wanneer de kpn winkel in Dordrecht open gaat ?


Is er al bekend wanneer de kpn winkel in Dordrecht open gaat ?

Misschien wanneer we weer naar buiten mogen zonder besmet te raken of (zonder te weten) besmet te zijn. 
Een dergelijke vraag is niet aan KPN maar aan de experts van o.a. het RIVM en het WHO.

Corona treft heel het land. (Wereld) 


Een vraag als deze stellen mag natuurlijk altijd, dus dank daarvoor @Murielkoster. Helaas kan ik geen antwoord geven op je vraag. Je kunt de website in de gaten houden. Op dit moment zijn er (slechts) 16 winkels geopend. Dit zie ik niet gauw veranderen gezien de maatregelen tot nu toe alleen maar aangescherpt zijn. Wat is de reden dat je langs de winkel wilt? Is het mogelijk jou op afstand te helpen? 
Laat het maar weten!  


Reageer