Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik bericht van KPN wanneer ik mijn apparatuur kan aansluiten ?

• August 19, 2025
  • 12 reacties
  • 134 keer bekeken

Hoi Communityleden,

Mijn nieuw abonnement (internet, tv en vaste telefoon) gaat morgen in. Dit zie ik ook in de status van mijn KPN staan en inmiddels heb ik ook alle apparatuur ontvangen.

Ik vraag mij af op welk tijdstip de activatie van de nieuwe glasvezel zal plaatsvinden of krijg ik hierover morgen nog aanvullend bericht ?

Beste antwoord door joey92

Hoi Communityleden,

Mijn nieuw abonnement (internet, tv en vaste telefoon) gaat morgen in. Dit zie ik ook in de status van mijn KPN staan en inmiddels heb ik ook alle apparatuur ontvangen.

Ik vraag mij af op welk tijdstip de activatie van de nieuwe glasvezel zal plaatsvinden of krijg ik hierover morgen nog aanvullend bericht ?

@BrouwerH 

je krijgt een SMS als je verbinding actief is en je de apparatuur kunt aansluiten.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

Ik heb Soundbox gekregen vandaag ,kreeg gisteren een email wanneer ik mijn Soundbox gebruiken en instellen en dat was vandaag . Ga morgen aan de slag met instellen je kunt ook nog bellen met de KPN 0800 0402 en spreek in abonnenment glasvezel blijf aan de lijn totdat je wordt doorverbonden . 

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • August 19, 2025

Hoi Communityleden,

@BrouwerH 

je krijgt een SMS als je verbinding actief is en je de apparatuur kunt aansluiten.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 19, 2025

Je kan eventueel nu ook al het glasvezel kastje aansluiten, waarschijnlijk gaat morgen in de loop van de ochtend het lampje van glas of connectie groen branden en dan kan je alles verder aansluiten. 

• Auteur
  • Helper
  • August 19, 2025

Bedankt voor jullie reactie. We gaan het morgen beleven. Hoeveel tijd mag er zitten tussen de installatie van het glasvezelkastje en het modem?

• Auteur
  • Helper
  • August 19, 2025

Nog een vraagje. Bij mijn bestelling staat dat mijn pakje bij post.nl ligt terwijl ik dat al vorige week heb opgehaald. Heeft dit nog vertraging tot gevolg?

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

Heb je een bevestiging in Post nl app van bezorgd. Bij aflevering door Post NL wordt het pakket nl gescand en krijg je een melding in de app van bezorgd. 

• Auteur
  • Helper
  • August 19, 2025

Wel in app van post.nl maar niet in de bestelstatus bij KPN

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 19, 2025

Nog een vraagje. Bij mijn bestelling staat dat mijn pakje bij post.nl ligt terwijl ik dat al vorige week heb opgehaald. Heeft dit nog vertraging tot gevolg?

Nee geen enkel probleem.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 19, 2025

Bedankt voor jullie reactie. We gaan het morgen beleven. Hoeveel tijd mag er zitten tussen de installatie van het glasvezelkastje en het modem?

Als het glasvezel werkt en je modem is aangesloten dan werkt je modem. Dus dat ligt er maar net aan hoe snel jij het aansluit.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

KPN bellen weet je het gelijk .

• Auteur
  • Helper
  • August 20, 2025

Nog even een terugmelding. Vanmorgen een sms ontvangen dat de glasvezel actief was. Het installeren ging snel. Ook de eerste tv+ box aangesloten en ook dat ging prima. Morgen de 2 andere boxen en een en ander in de meterkast organiseren nu de Ziggo spullen er uit zijn. Trouwens ook al meteen software V12.C.25.06.06 .

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat alles gelukt is ​@BrouwerH en heel veel plezier met je diensten gewenst!