Skip to main content
Beantwoord

Krijg mijn fon niet uit

  • January 19, 2020
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik krijg mijn FON niet uitgeschakeld ?¿

zowel in de router staat hij uit ( ook al een keer geschakeld, uit,aan)

als op de servicetool van kpn staat hij uit, toch blijft hij bestaan op hetzelfde kanaal als mijn wifi netwerk

deze is niet van mijn buren want ziggo… en heeft zelfde signaalsterkte als mijn eigen netwerk ?

iemand een fix voor deze bug ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Lisa

@Tyrian81 Wat gek dat je de KPN FON verbinding blijft zien. Wellicht lost een Reset het probleem op, had je de Experiabox al eens helemaal gereset? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2020

@Tyrian81 Wat gek dat je de KPN FON verbinding blijft zien. Wellicht lost een Reset het probleem op, had je de Experiabox al eens helemaal gereset? 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 27, 2020

@Tyrian81 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Reset geprobeerd dmv van paperclip in gaatje steken dan wordt hij wel rood maar start niet meer normaal op, dus blijft rood ca 20 min gewacht. Modem uit/aan wordt hij weer groen. 

Maar fon netwerk blijft bestaan ?!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 14, 2020

@Tyrian81 Hmm, als het modem  niet opstart na een reset (rood blijft) dan lijkt er gewoon een fout te zitten in de Experiabox. Had je ondertussen al contact gehad met onze klantenservice, of niet niet? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee en vervang eventueel het modem.