Skip to main content
Antwoord

Krijg op mijn mobiele telefoon geen Wifi verbinding meer. Melding: Verbonden zonder internet

• October 4, 2025
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Op mijn mobiele telefoon blijft mijn KPN wifi verbonden zonder internet. Ik heb alle mogelijke stappen geprobeerd om dit op te lossen maar blijft geen verbinding. Hoe kan het dat de verbinding, die er altijd was, opeens verbroken is en niet meer te herstellen? Ik hoor het graag. Dank!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@E.A.A ,

De eerste optie is om in jouw telefoon de netwerkinstellingen te resetten. 

Als dat niet geholpen heeft: Geef dan je modem een fabieksreset. Hieronder lees je hoe je dat doet.

Mocht je dat gedaan hebben en het probleem blijft toch terugkeren, dan is het beste om telefonisch contact te zoeken met KPN als het probleem zich voordoet. Dan kan een medewerker je verbinding doormeten en controleren of er iets met je verbinding of modem aan de hand is. Hiervoor kun je een terugbelafspraak maken en dan bellen ze je op een moment dat het beste voor jou uitkomt.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 5, 2025

Hallo ​@E.A.A ,

Als dat niet geholpen heeft: Geef dan je modem een fabieksreset. Hieronder lees je hoe je dat doet.

Mocht je dat gedaan hebben en het probleem blijft toch terugkeren, dan is het beste om telefonisch contact te zoeken met KPN als het probleem zich voordoet. Dan kan een medewerker je verbinding doormeten en controleren of er iets met je verbinding of modem aan de hand is. Hiervoor kun je een terugbelafspraak maken en dan bellen ze je op een moment dat het beste voor jou uitkomt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@E.A.A, welkom op onze community! Er zijn veel mogelijke oorzaken voor dit issue. Ervaar je het nog steeds of heb je al iets gevonden?

Vaak is je toestel wél verbonden met wifi maar het apparaat waarmee je verbonden bent geen internet. Dus bijvoorbeeld een superwifipunt of wifiversterker die geen verbinding heeft met de experiabox, of je bent verbonden met je experiabox en die heeft geen internetverbinding.

De tips van ​@Noordzee hierboven zijn sowieso een goed startpunt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2025

Hallo ​@E.A.A ,

​@E.A.A 

Is het probleem nu opgelost? 

Â