Skip to main content

Waarom krijgen ze hier verderop in de straat glasvezel en wij niet. 
Wij hebben al vanaf het begin hele slechte verbinding omdat we nog steeds op de oude telefoon kabel internet hebben. Zonder het buitengebied kastje zitten wij op 11 mbits. En dat terwijl wij tegen het industrie aanzitten. En er een nieuwe kpn kast geplaatst is een paar jaar geleden op een paar 100 meter afstand helaas zijn wij daar niet op aangesloten. 
Kunnen wij na jaren nu ook eindelijk snel internet krijgen? Met een gezin van 6 en veel thuisscholing is het nogal lastig. 
 

Ik lees hier…

https://www.digitale-stad.nl/regio/uden/

... dat het buitengebied glasvezel krijgt. U woont misschien net niet in het buitengebied? 


Jawel ik woon net in het buitengebied. Daar heb ik toen meteen een bericht heen gedaan alleen kregen wij het niet omdat ze ons bij de industrie rekende 🤷🏻‍♀️. En die hebben dus wel allemaal glasvezel. Dus we vallen elke keer buiten de boot.. 


@VeraenGerard Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je steeds buiten de boot lijkt te vallen. Ik zie wel dat er in Uden glasvezel aangelegd wordt. Als je hier nog geen bericht over hebt ontvangen dan zal dit óf niet voor jou gelden óf dit bericht zal nog volgen. 

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief van KPN Netwerk, zodra glasvezel in jouw buurt dan beschikbaar wordt ontvang je direct bericht.