Skip to main content

Na al heeeel lang een slechte internetverbinding te hebben gehad, waarbij de modem eerst maandelijks, toen wekelijks en daarna dagelijks uitviel is er afgelopen woensdag een monteur langsgeweest die begrijpt hoe dingen werken. Geniaal las ik ergens anders in dit forum, en dat is denk ik wel het juiste woord.

Deze man heeft m'n beide koperlijnen gemeten met een Argus, zowel vanaf mijn huis naar de verdeelkast en vanaf de verdeelkast naar de centrale. Uiteindelijk bleek een aderpaar vanaf de verdeelkast naar de centrale helemaal rot te zijn; hij heeft me omgezet naar een ander anderpaar waarbij hij ook rekening heeft gehouden dat de twee aderparen zoveel mogelijk identiek zijn qua karakteristiek en lengte.

Hij is er even druk mee geweest maar met resultaat, alle issues lijken voorbij, ik heb een stabiele lijn met een hogere snelheid. Enorm bedankt en kudos voor deze monteur!

Duncan

Hallo @DuncanW, wat leuk om te lezen dat de monteur jou zo goed heeft geholpen. Ik zal intern zeker dit bericht bij hem terecht laten komen.