Skip to main content

Kun je nog steeds bonding krijgen/bestellen  waardoor je snelheid kunt verdubbelen?

Welke snelheid heb je nu en welke zou je moeten kunnen hebben volgens de site van kpn?


100 down 32 up    wat nu max zou zijn volgens KPN,  in t verleden was pairbonding mogelijk.

Geen KPN glasvezel wel Delta


100 is een prima snelheid. Voor een indruk: een kpn HD stream is 7,2 Mbps. Bij Netflix is dat 5 Mbps. 

Ik had ook koper met 100 en had een keer 5 tv streams tegelijk aan zonder een enkel probleem!

Als je hier je postcode invult kun je zien wat op je adres maximaal geleverd kan worden. 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja


Dank  voor je antwoorden.  Weet je ook of als je dat toch zou willen kunt achterhalen of je nog pairbonding kunt verkrijgen?    De kpn site geeft alleen aan: "”Öp jouw adres is standaard KPN Internet beschikbaar. Bestel het nu en kies jouw welkomstcadeau."”


Uit een topic van een tijdje geleden heb ik begrepen dat het kan maar de wachtijd was daar heel lang en de kosten ca € 500,00. Nogmaals dat was in een topic van een half jaar geleden. En er moet uiteraard voldoende capaciteit in de straatkast zijn.


Dank  voor je antwoorden.  Weet je ook of als je dat toch zou willen kunt achterhalen of je nog pairbonding kunt verkrijgen?    De kpn site geeft alleen aan: "”Öp jouw adres is standaard KPN Internet beschikbaar. Bestel het nu en kies jouw welkomstcadeau."”

Iets verder naar beneden scrollen. Daar staat de snelheid. 


Uit een topic van een tijdje geleden heb ik begrepen dat het kan maar de wachtijd was daar heel lang en de kosten ca € 500,00. Nogmaals dat was in een topic van een half jaar geleden. En er moet uiteraard voldoende capaciteit in de straatkast zijn.

Het is gewoon mogelijk als er twee aders ingelast zijn, KPN start geen laswerk meer als de 2e niet is ingelast en gaat daar ook niet meer aan beginnen. Enkel voor grootzakelijke klanten worden er nog uitzonderingen gemaakt.


Dankje,  wordt met inlassen van 2e aders het isra-punt thuis bedoeld?    Het is een modern Isra-punt (geen varkenssnuit)

 


New, vaak is het voor de deur onder de grond wat gelast. Als je je forumprofiel invult kan een moderator mee kijken en zekerheid geven wat mogelijk is. Het ISRA punt zegt niks over het aantal ingelaste aders.


@Ik_Combineer dit topic gaf mij het idee dat er toch nog iets gedaan wordt met pairbonding. Het liep daar alleen niet lekker😉


De snelheid zou er ook bij moeten staan. Die is altijd inclusief bonding indien beschikbaar 

Deze 93 Mbps zou zelfs inclusief bonding kunnen zijn.


@Ik_Combineer dit topic gaf mij het idee dat er toch nog iets gedaan wordt met pairbonding. Het liep daar alleen niet lekker😉

Ook bij xs4all kan dat niet. Mogelijk heeft meneer of mevrouw via mijnaansluitingen.nl een aanvraag gedaan aangezien hij ook een offerte heeft ontvangen maar dat durf ik niet te zeggen, aangezien dat topic al twee maanden oud is ga ik er ook niet op reageren. Die persoon zal in ieder geval niet bij KPN de provider maar bij KPNNetwerk moeten zijn.


Hoi @Help nodig, wat Ik_Combineer zegt klopt helemaal. Als er 2 aderparen naar het huis lopen, kan pairbonding worden aangevraagd. Als dat niet het geval is, is die mogelijkheid er niet.

Het is gewoon mogelijk als er twee aders ingelast zijn, KPN start geen laswerk meer als de 2e niet is ingelast en gaat daar ook niet meer aan beginnen. Enkel voor grootzakelijke klanten worden er nog uitzonderingen gemaakt.

 

Met de gegevens op je profiel heb ik even voor je gekeken, zo te zien is het op jouw adres niet beschikbaar. Er is maar 1 aderpaar om te gebruiken.


Hallo, bij mij is het internet zeer traag doordat ik in een buitengebied woon. Ik heb internet via telefoonkabel. Is pairbonding een optie om te versnellen?


Hallo, bij mij is het internet zeer traag doordat ik in een buitengebied woon. Ik heb internet via telefoonkabel. Is pairbonding een optie om te versnellen?

Nee waarschijnlijk niet want dan had je dat al gehad.  Welke snelheid heb je?


@Supermouse als je nu een ADSL verbinding hebt is het misschien mogelijk om pairbonding te krijgen. Sinds enkele maanden heeft KPN LRVDSL en BondedLRVDSL geïntroduceerd. Dus waar je voorheen op lange afstanden geen pairbonding kon krijgen omdat dit niet bestond kunnen we de verbinding nu misschien wel omzetten. 
Het beste is om even te bellen met 0800-0402 om hier achter te komen.


Hallo, bij mij is het internet zeer traag doordat ik in een buitengebied woon. Ik heb internet via telefoonkabel. Is pairbonding een optie om te versnellen?

Nee waarschijnlijk niet want dan had je dat al gehad.  Welke snelheid heb je?

 

Ik haal vaak maar 10-12 Mbit. 


@Supermouse welk type modem heb je en is sneller internet buitengebied bij jou leverbaar? Klik op groene tekst.


@Supermouse welk type modem heb je en is sneller internet buitengebied bij jou leverbaar? Klik op groene tekst.

Heb al sneller internet buitengebied, maar blijft trist. vandaag kpn gebeld, pairbonding is niet mogelijk vanwege andere techniek. Ze kwam zelden zo'n lage internetsnelheiud tegen zei de telefoniste


 

@Supermouse als je nu een ADSL verbinding hebt is het misschien mogelijk om pairbonding te krijgen. Sinds enkele maanden heeft KPN LRVDSL en BondedLRVDSL geïntroduceerd. Dus waar je voorheen op lange afstanden geen pairbonding kon krijgen omdat dit niet bestond kunnen we de verbinding nu misschien wel omzetten. 
Het beste is om even te bellen met 0800-0402 om hier achter te komen.

 

Pairbonding is helaas niet mogelijk. Heb gebeld

 


Nou dan is het verstandig om te gaan denken over de aanschaf van de buitenantenne. Bij mij werkt dat perfect.  Ik heb er sowieso door het 4gmodem er 50 bij qua snelheid. 


Nou dan is het verstandig om te gaan denken over de aanschaf van de buitenantenne. Bij mij werkt dat perfect.  Ik heb er sowieso door het 4gmodem er 50 bij qua snelheid. 

Ik zal er naar kijken, dankjewel