Skip to main content

Het nieuwe KPN glasvezel kastjes geeft veel meer flikkerend groen licht. Het zou fijn zijn om dit te kunnen uitzetten. Het kastje zit in de woonkamer en is vrij hinderlijk 

 

is dit mogelijk? Of zou het mogelijk gemaakt kunnen worden? 
 

Bedankt

 

Het is niet mogelijk om die lampjes uit te schakelen. Dat zal in de toekomst ook niet mogelijk worden verwacht ik.

U kunt er een stukje plakband over plakken...


Ik heb light dims aangeschaft. Dat zijn stickers speciaal om de felheid van leds te dimmen. Ik zou het prettig vinden dat ze wat van deze stickertjes mee zouden leveren bij producten die een led lampje hebben voor aan/uit. Maar plakband doet het ook goed.


Ik heb light dims aangeschaft. Dat zijn stickers speciaal om de felheid van leds te dimmen. Ik zou het prettig vinden dat ze wat van deze stickertjes mee zouden leveren bij producten die een led lampje hebben voor aan/uit. Maar plakband doet het ook goed.

Anno 2024 zou je toch een innovatievere manier verwachten … Zo vraag ik me ook af wat het nut van een ledlampje op een lichtnetadapter is.


Ik heb al tape over de lampjes aan de voorkant zitten, alleen het licht komt vooral aan de zijkant uit het apparaat, door de koelingssleuven. Lijkt me dat ik die niet kan dichtplakken. Of wel? 

 


@Er-on Een isolerend spray voor printplaten op de Leds spruiten door de gaatjes zou helpen.


@Er-on Een isolerend spray voor printplaten op de Leds spruiten door de gaatjes zou helpen.

en als het dan mis gaat en de kast gaat kapot kan @Er-on voor de kosten opdraaien @TDN 

Die ventilatiesleuven behoren open te blijven om de warmte af te kunnen voeren en om brand te voorkomen.

 


@Nomen Nominandum Dat zijn niet voor niet isolerend spray voor printplaten , deze zijn gebruikt om elektrische componenten dicht bij elkaar tegen kortsluiting te beschermen. En je spuit door de gaatjes op de LED-lampjes binnen, de gaatjes blijven onberoerd. 


Vier schroefjes en wat isolatietape over het tritstje ledlampjes en probleem opgelost. Wel belachelijk dat het niet in te stellen is en dat deze unit zoveel licht geeft.


Reageer