Skip to main content
Wie heeft de oplossing boor het kijken van Netflix, via de Arris tv ontvanger?

Deze is bij mij al vervangen maar het werkt nog niet. Wanneer ik op de rode knop druk dan krijg ik zwart beeld.

KPN zeer moeilijk te bereiken en hebben geen oplossing. Telkens als ze je doorschakelen met een technische collega word de verbinding verbroken. 😡



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Ik denk als ik alles zo lees dat het logisch is dat de omzet en winstcijfers van KPN drastisch dalen. De kwaliteit van de apparatuur en vooral ook de service en bereikbaarheid. Laten zwaar te wensen over. Voor mij geen KPN meer.

Netflix kijken werkt niet of slecht

continu uitval van WiFi signaal

terug kijken slecht. Vaak zwart beeld na enkele min.

playstation krijgt geen verbinden of maar 2 min

enz. enz.

Kortom slecht en dat voor bijna €70/mnd. 😡



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic




Goedemiddag @Malijufa Wat jammer dat er tot nu toe geen oplossing is gekomen voor dit probleem. Het lukt je niet om Netflix te starten via kanaal 200 i.c.m. de rode knop. Je krijgt dan een zwart scherm te zien, maar wat gebeurt er wanneer je Netflix start via On demand?(Menu> On Demand> Netflix) Lukt dit wel of kom je dan ook uit op een zwart scherm? Je tweede reactie heb ik samengevoegd met dit topic, zo kan ik je ook meteen helpen met de andere vragen. Ik ga verder met het probleem rondom terugkijken, misschien is er een verband met de problemen met Netflix. Hoe is jouw ontvanger verbonden met het modem? Met een kabel of draadloze verbindingsset?



Wat betreft je WiFi verbinding: Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Om je WiFi te optimaliseren kun je de informatie en tips gebruiken uit het topic: Uitleg over WiFi en tips om jouw WiFi-verbinding te verbeteren. Vooral het stukje vanaf 'veel voorkomende problemen met WiFi' kan je helpen bij het verbeteren van je WiFi verbinding. Zoals het aanpassen van je WiFi kanaal en de servicetools die worden genoemd bij optie 2 en 3. Is je Playstation verbonden met de WiFi? Of heb je deze wel bekabeld aangesloten?



Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik je verbinding vanaf hier controleren.
De ontvanger is verbonden via kabel. Is DIV keren gereset en ook vervangen. Er is niets veranderd.
Hoi @Malijufa, Goed om te weten dat je ontvanger verbonden is met een kabel. Zou je ook nog in willen gaan op de rest van mijn bericht? Hoe meer informatie ik heb, hoe beter ik je kan helpen :)


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het graag!
Nee probleem is zeker niet opgelost. Dat K kastje werkt jog altijd niet naar behoren. Netflix werkt vaak niet. Nu stopt Netflix weer en is niet meer op te starten. Mn buurman heeft het probleem niet dus het zal echt in de hardware moeten zitten.

Maar ik ben er klaar mee.
Dag Malijufa, Jammer dat het nog niet is opgelost. Hoe is het gegaan met de tips met uit mijn eerste bericht? Is dit allemaal gelukt of loop je tegen bepaalde dingen aan?
Ik loop nergens tegen aan. Alles is gedaan. Netflix geeft nog altijd problemen. Prog.terug kijken werkt ook zeer slecht. Ik heb inmiddels de inlog van een ziggo klant. En dat werkt op de iPad en via Apple tv wel goed.

Lijkt me voor de toekomst niet de juiste oplossing.

Dus graag nu een goede oplossing.
Goedemorgen @Malijufa, Om de juiste oplossing te bieden heb ik antwoorden nodig. Je ervaart problemen met WiFi, Netflix via de iTV ontvanger , de Playstation en is jouw ervaring met de iTV app ook niet optimaal, waardoor je inmiddels de Ziggo app gebruikt.



Je ontvanger heb je verbonden met een kabel, dat is het enige duidelijke antwoord wat ik aan de hand van mijn eerste bericht heb gekregen. Netflix is nog steeds een probleem.

Het lukt je niet om Netflix te starten via kanaal 200 i.c.m. de rode knop. Je krijgt dan een zwart scherm te zien, maar wat gebeurt er wanneer je Netflix start via On demand?(Menu> On Demand> Netflix) Lukt dit wel of kom je dan ook uit op een zwart scherm?


Heb je dit al getest?



Wat betreft je WiFi verbinding: Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Om je WiFi te optimaliseren kun je de informatie en tips gebruiken uit het topic: Uitleg over WiFi en tips om jouw WiFi-verbinding te verbeteren. Vooral het stukje vanaf 'veel voorkomende problemen met WiFi' kan je helpen bij het verbeteren van je WiFi verbinding. Zoals het aanpassen van je WiFi kanaal en de servicetools die worden genoemd bij optie 2 en 3.


Welk resultaat is er gekomen uit de WiFi tuner tool?



Is je Playstation verbonden met de WiFi? Of heb je deze wel bekabeld aangesloten?


Zou je deze vraag ook nog willen beantwoorden?



Je geeft nu ook aan dat je problemen ervaart met de iTV app. iTV online is niet beschikbaar op Apple TV, maar het zou wel goed moeten werken op de iPad. Welke versie iPad heb je in gebruik?

Reageer