Skip to main content
Vraag

Laatste waarschuwing over terugsturen apparatuur

  • 11 September 2024
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb alles terug verstuurd al 1,5 maanden geleden en krijg regelmatig een mail om de apparatuur terug TE sturen. Het word echt vervelend en kost tijd.

ik heb kpn gebeld en ze zeggrn dat alles in orde is maar ik krijg ( toch geen schrijfelijk bevestiging) nu nog vandaag een nieuwe waarschuwing! 

is het mogelijk nu formeel mijn dossier updaten met het feijt dat ik alles al lang heb verstuurd? 
ik hoop dat ik geen factuur krijg omdat een probleem in deze systeem bestaat?

alvast

bedankt

Volgens mij houdt KPN helemaal niet bij of je het hebt teruggestuurd en hopen ze op die manier dat ook degenen die niet van plan zijn om hun spul terug te sturen, onder druk worden gezet.

Ik krijg ook nog mail van KPN, terwijl ik mijn spul al terug heb gestuurd.


Ja ook hier weer een mail van KPN over terug sturen…..lijkt wel standaard procedure.


Beste @Fresia73 en @bert213 dank voor jullie signalen! We hebben de afgelopen tijd juist hard gewerkt aan het verbeteren van het retourproces. Jammer om te lezen dat het bij jullie toch nog mis lijkt te gaan! Als je telefonisch contact met ons hebt gehad, dan hebben we er een melding van gemaakt. Je kunt dan eventuele herinneringen als niet verzonden beschouwen, Fresia73. Dat geldt ook voor jou, bert213, mocht je nog geen contact met ons hebben gehad, doe dat dan alsnog even. Dat kan via 0800-0402 of via de collega's van Facebook of X. We maken er dan een melding van, dat de spullen al geretourneerd zijn. 


Beste @Fresia73 en @bert213 dank voor jullie signalen! We hebben de afgelopen tijd juist hard gewerkt aan het verbeteren van het retourproces. Jammer om te lezen dat het bij jullie toch nog mis lijkt te gaan! Als je telefonisch contact met ons hebt gehad, dan hebben we er een melding van gemaakt. Je kunt dan eventuele herinneringen als niet verzonden beschouwen, Fresia73. Dat geldt ook voor jou, bert213, mocht je nog geen contact met ons hebben gehad, doe dat dan alsnog even. Dat kan via 0800-0402 of via de collega's van Facebook of X. We maken er dan een melding van, dat de spullen al geretourneerd zijn. 

Je mag die van mij ook meteen afmelden. Ik kreeg vandaag alweer een brief.


Via de community doen we dit niet, @XS4-Arjan!

Beste @Fresia73 en @bert213 dank voor jullie signalen! We hebben de afgelopen tijd juist hard gewerkt aan het verbeteren van het retourproces. Jammer om te lezen dat het bij jullie toch nog mis lijkt te gaan! Als je telefonisch contact met ons hebt gehad, dan hebben we er een melding van gemaakt. Je kunt dan eventuele herinneringen als niet verzonden beschouwen, Fresia73. Dat geldt ook voor jou, bert213, mocht je nog geen contact met ons hebben gehad, doe dat dan alsnog even. Dat kan via 0800-0402 of via de collega's van Facebook of X. We maken er dan een melding van, dat de spullen al geretourneerd zijn. 

 


Via de community doen we dit niet, @XS4-Arjan!

 

Dan probeer ik het wel via X. Voor dit soort onzin ga ik niet in de wacht staan :)


Reageer