Skip to main content

goede middag

 

volgens mijn abonnement krijg ik een internet snelheid van 200/200.

ik heb slechts bekabeld gemeten 48/88.

dit is al vanaf 2017 het geval !!!

ik wil per omgaande de internetsnelheid waarvoor ik betaal en ten tweede het teveel betaalde abonnementsgeld retour gestort.

goede middag

 

volgens mijn abonnement krijg ik een internet snelheid van 200/200.

ik heb slechts bekabeld gemeten 48/88.

dit is al vanaf 2017 het geval !!!

ik wil per omgaande de internetsnelheid waarvoor ik betaal en ten tweede het teveel betaalde abonnementsgeld retour gestort.

 

Waarom meld je na 3 jaar pas dat je internetsnelheid te laag is en niet direct na het aansluiten???


ik werd onlangs gebeld door iemand van de KPN met de vraag of ik ook de mobiele telefonie van KPN wilde gebruiken. ik ben tevreden over T-Mobile en ik heb pas een nieuwe telefoon en abonnement.

aan het eind  van het korte gesprek vroeg hij of ik nog vragen had. toen dacht ik ineens aan mijn internet snelheid. ik dacht dat ik 100/100 moest hebben. maar hij vertelde mij dat ik recht had op 200/200 en dat ik dat eenvoudig kon controleren via internet. dat heb ik toen gedaan. ik was buitengewoon verbaasd over de lage snelheid (bekabeld gemeten). vandaar mijn (late) reactie. ik wil in ieder geval de snelheid die ik betaal. !!

 


ik werd onlangs gebeld door iemand van de KPN met de vraag of ik ook de mobiele telefonie van KPN wilde gebruiken. ik ben tevreden over T-Mobile en ik heb pas een nieuwe telefoon en abonnement.

aan het eind  van het korte gesprek vroeg hij of ik nog vragen had. toen dacht ik ineens aan mijn internet snelheid. ik dacht dat ik 100/100 moest hebben. maar hij vertelde mij dat ik recht had op 200/200 en dat ik dat eenvoudig kon controleren via internet. dat heb ik toen gedaan. ik was buitengewoon verbaasd over de lage snelheid (bekabeld gemeten). vandaar mijn (late) reactie. ik wil in ieder geval de snelheid die ik betaal. !!

 

Trek je niets aan van al die mensen in dit forum, die hier vertellen wat een ander moet doen, niet om een probleem op te lossen maar om te laten zien hoe goed ze zelf zijn.  

Wat bij jou aan de hand was overkomt mij ook meermalen. Er pas zeer laat achter komen dat iets niet goed werkt. (Laatst nog bij een rec toetsje op de afstandbediening)

Je kan het beste bij “profiel” van dit forum even je gegevens in vullen. Die staan daar dan alleen zichtbaar voor jou en KPN.

Als je een goede moderator treft begint die meteen met controleren en eventueel contact met jou op te nemen. 

 


Kan je eens een meting doen via de Speedtest app uit de Windows store vanaf een bekabeld aangesloten PC.

Gebruik daarbij meerdere servers waaronder in ieder geval de server van XS4ALL en/of RoutIT uit Ede.

Hoeveel Mbps meet je?


Hallo @CorL , als je je zo laatdunkend uitlaat over het forum, waarom ben je er zelf dan ooit lid van geworden, om de kwaliteit van het forum nog verder naar beneden te halen?

 


Hallo @CorL , als je je zo laatdunkend uitlaat over het forum, waarom ben je er zelf dan ooit lid van geworden, om de kwaliteit van het forum nog verder naar beneden te halen?

 

Hallo @JanD  ik ben hier actief om mensen te helpen en om dingen die bij KPN internet en televisie verbeterd kunnen worden te vermelden. 

En ja ik reageer ook vaak als mensen menen dat ze anderen de les mogen lezen om degene die de les krijgen te vertellen dat ze zich hier niets van aan moeten trekken.

Dit is dus weer een volledig zinloos bericht waar barclay  niets aan heeft. 

 


Hallo @CorL , daarom trek ik me van jouw (zinloze) reacties niets (meer) aan.:slight_smile:

Â