Skip to main content

Als ik zoek op mijn postcode en huisnummer krijg ik een verwachtte internetsnelheid van 17 Mbit/ 2 Mbit (down/up).

Zoek ik op ander postcodes bij mij in buurt/dorp dan zie ik daar snelheden tot wel 200 Mbit.

Ik zit erover na te denken om over te stappen naar KPN maar met deze snelheden ga ik dat niet doen. Hoe kan het dat er zoveel verschil zit en gaat dit in de toekomst nog veranderen?

Wat levert onderstaande op jou adres

 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl


@jimny 

 


Dat betekent op dit moment dat als je naar KPN overstapt je 17 Mbits/s kunt krijgen echter er staat ook de bonded optie van 34 Mbits/s wat je na de corona tijd wellicht kan krijgen omdat er monteur voor nodig is in je woning om dat aan te sluiten.

Wellicht kan een moderator uitsluitsel hierover geven, vul daarom je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent 

 


Top, dank je wel. Ik heb mijn profiel geupdate.


Hoi @ErwinB65, welkom op het forum.

Fijn om te zien dat @jimny jou goed op weg heeft geholpen. Ik begrijp dat jij momenteel nog geen klant bent? Vanwege de Corona maatregelen is het helaas momenteel niet mogelijk om een monteur langs te sturen om jouw verbinding om te zetten.  Ik heb helaas ook nog geen uitzicht op wanneer dit weer mogelijk is. Ik raad je aan om wanneer de maatregelen versoepelen contact op te nemen met de Sales desk via 0800-0402. We proberen alle klanten altijd op de best beschikbare lijn aan te sluiten waar mogelijk.Â