Skip to main content
Van het het instructie filmpje op jullie site om V10 modem te installeren krijg je een keuze over de hoofdaansluitina mijn is isra 2 is het de moeite waard om een kabeltje te strippen en het meegeleverde kastje aan te sluiten want't direct in het isra 2 kastje blijft het lichtje op me modem rood
Sorly experia V10 A bedoel ik
Hoi @Okkipokki . Wat jammer dat je verbinding nog niet werkt! Het kan verschillende oorzaken hebben en daarom heb ik geen pasklaar antwoord.

Ik begrijp dat er nu een kastje aan de muur zit waar direct een stekkertje in past? Hoeveel aansluitingen zitten daar op? Als het er meerdere zijn wil je die dan allemaal proberen. Als je probeert is het wenselijk dat je het modem dan even 15 minuten zo laat staan om zeker te weten dat ie contact maakt.

Mocht dit niet werken weet ik niet of het veel zin heeft om met de aansluitkastjes te werken.

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven dan kan ik veel meer over de situatie zeggen. 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je nu voldoende weet. Zo niet, laat het weten!