Skip to main content
Beantwoord

Lampje Experia Box blijft rood branden, maar wel diensten

  • April 5, 2020
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Gisteren nieuw modem ontvangen V10a. Na meerdere kabels uitgeprobeerd te hebben en harde reset geen internet of tv. Pas na de kabel uit nijd flink in het ISRA geduwd en gerommeld te hebben wel internet , telefoon en TV. Het lampje wordt niet groen, maar blijft rood. Waarom komt er geen groen licht?

Beste antwoord door Lisa

@dnepr Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Fijn dat het aansluiten gelukt is en dat je diensten hebt, maar wat gek dat het lampje insinueert dat dit niet zo is. 
Even voor mijn beeldvorming, alle diensten werken naar behoren of zitten er wel haperingen of inconsistenties in de verbinding? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.:hugging:

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • April 5, 2020

@dnepr Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Fijn dat het aansluiten gelukt is en dat je diensten hebt, maar wat gek dat het lampje insinueert dat dit niet zo is. 
Even voor mijn beeldvorming, alle diensten werken naar behoren of zitten er wel haperingen of inconsistenties in de verbinding? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.:hugging:

 


  • Auteur
  • April 5, 2020

gegevens zijn ingevuld


  • Auteur
  • April 5, 2020

de boel functioneert goed.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 5, 2020

@dnepr Klopt het dat er een monteur langskomt morgen? Deze komt alles aansluiten denk ik, maar dat is al gebeurd. 
We kunnen de monteurafspraak gewoon laten staan, dat de monteur op locatie even kijkt wat er aan de hand is. Ik vermoed dat er een schakeling in de wijkkast omgezet moet worden namelijk. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 11, 2020

@dnepr Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de monteur de onduidelijkheid heeft ontnomen. Anders weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • April 14, 2020

Nadat de monteur een schakeling in de wijkkast had omgezet, bleef de verbinding haperen.

Het nieuwe modem V10a functioneerde niet goed. Het is vervangen door het oudere type V10. Dit is het derde nieuwe modem in een periode van misschien nog geen jaar. Misschien een verband met kwaliteit van de apparatuur?

Toezending van nieuwe modem en afspraak met de monteur was goed geregeld.