Skip to main content
Beantwoord

Lampje Experia Box V9 blijft rood branden

• April 20, 2020
  • 2 reacties
  • 536 keer bekeken

lampje van mijn experiabox v9 blijft rood brande wat kan dat zijn

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Bart_

Hallo @huub-jansen, welkom op het forum! Gaat het hier om een rood Internet of Broadband lampje? Dan heb je geen diensten. Geef je Experia Box eens een reset en kijk of het dan weer goed is. 

Hallo @huub-jansen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem al is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het natuurlijk graag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 20, 2020

Hallo @huub-jansen, welkom op het forum! Gaat het hier om een rood Internet of Broadband lampje? Dan heb je geen diensten. Geef je Experia Box eens een reset en kijk of het dan weer goed is. Als dat niet helpt, of het is een ander lampje, vul dan je forumprofiel in. Laat hier weten als je dat gedaan hebt, en welk lampje het precies is dat rood brandt, dan helpen we je verder.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 23, 2020

Hallo @huub-jansen, welkom op het forum! Gaat het hier om een rood Internet of Broadband lampje? Dan heb je geen diensten. Geef je Experia Box eens een reset en kijk of het dan weer goed is. 

Hallo @huub-jansen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem al is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het natuurlijk graag.