Skip to main content

hallo iemand bekend dat de wifi box Experia V 10 A paar keer per dag blauw KnippertĀ heb al wifi verbeteren speedtest gedaan en de box al een paar keer aan gezet en uitgezet maar hij blijft probleem houden

gr theeke

Je bent niet de eerste die dit vraagt.

Blauw knipperen (voorkant) betekent dat hij de (dsl, glasvezel) verbinding tot stand brengt.

Blauw knipperen (links) betekent wifi dataverkeer.Ā 

Ā 

  • Gaat om het lampje voorop toch?Ā niet links
  • Heb je toevallig de laatste software ontvangen?
  • Valt je wifi of hele verbinding ook uit of merk je daar niks van?

Ā 


hoi hij zit in het midden is nu groen en die knippert regelmatig blauw of ik de laatste software heb ontvangen weet ik niet hoe kan ik dat zien wifi valt niet uit.

gr theeke


Door in loggen op je v10a via 192.168.2.254Ā 

Overview 怋 router informationĀ 

Bij 5.00.49_build487-owl heb je de mesh update gehad.

Ā 

Ā 


hoi ik zie admin maar ww weet ik niet meerĀ 

Ā 


Mits deze nooit gewijzigd is staat je admin wachtwoord op de sticker achter op het modem.


hoi is niet het goede ww maar naar mijn mening heb ik hem niet veranderd ze hebben hem toen geinstalleerd van kpn monteur


hoi is niet het goede ww maar naar mijn mening heb ik hem niet veranderd ze hebben hem toen geinstalleerd van kpn monteur

Ā 

Dan resetten.

Pinnetje achterop ingedrukt houden totdat lampje voorop uitgaat.

Dan dat wachtwoord (admin password) nog eens proberen.

Ā 


oke ga ik proberen vrouwtje kijkt nog even tv

maar alvast bedankt


hoi heb hem gereset werkt nog niet hij knippert ook weer blauw kan nog niet inloggen

gr theeke


Vreemd. Je gebruikt het dikgedrukte admin password toch?


goedemorgen wat het rare nu is kan niet via mijn laptop inloggen maar via mijn telefoon wel en daar zie ik dat hij de update goed is 5.00.49 buld487-owl

gr theo


Hoi mijn Experia box gaat morgen retour is niet goed krijg morgen een nieuwe.bedankt voor je reactiesĀ 

Gr theeke

Ā