Skip to main content

Goedenavond,

 

sinds vanmiddag hebben we een volledige uitval van KPN services in huis. Er is geen internet of TV.

 

Bij het troubleshooten alle standaard oplossingen, zoals stroom van de NT/Modem, geprobeerd. 
 

Op de modem knippert het lampje ‘internet’ snel en brandt het lampje ‘TV’ geheel niet. Op de NT branden ‘Power’ en ‘Ethernet’ maar ‘Glas’ brandt niet. 
 

Via de storingspagina zie ik dat er geen contact gemaakt kan worden met ons thuisnetwerk en wordt een monteur aanbevolen. 
 

Verder te vermelden:

  • in de directe omgeving 1 ander huis met KPN TV/Internet die aangeven geheel geen verbinding te hebben vanaf hetzelfde moment vanmiddag. Edit: deze buren verwachten nu een monteur op woensdag(!!) 
  • directe buren sinds gisteren/vandaag overgestapt naar een andere aanbieder, maar hadden wel KPN. Fysieke handeling in een knooppunt wellicht mislukt?

 

zonder gelijk naar een individuele monteur te grijpen, lijkt het een probleem dat groter is dat alleen onze verbinding en zie ik een direct verband met onze buren uit de omgeving, bij wie het signaal op hetzelfde moment is weggevallen.

Hallo @jeehaa1 

 

Heb je dat via https://www.kpn.com/service/storingen.htm bekeken en staat daar geen storing vermeld voor jouw postcode?

Het beste kan je dan bellen met 0800-0402 (voor storingen 24/7 bereikbaar) en aangeven dat het om een storing gaat, als er naar de website verwezen wordt en wordt opgehangen dan gelijk nogmaals bellen dan zou je wel iemand aan de lijn moeten krijgen.

Geef dan ook aan dat er meer mensen in de buurt met KPN internet nu ook geen internet verbinding meer hebben, hopelijk komt er dan sneller een monteur.


Laat gewoon een monteur komen. Vertellen tegen de KPN medewerker dat er meer mensen storing in de buurt hebben is denk ik volkomen zinloos. Die mensen moeten zelf bellen en KPN moet dan zelf constateren dat er sprake is van een grotere storing. Niet u.


Reageer