Skip to main content
Antwoord

Lampje "Glas" brandt niet, monteur pas op 24 januari

• January 13, 2025
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik ben vandaag weer klant bij KPN en wilde vanmorgen alles aansluiten.

Helaas brandt het lampje “Glas” niet, er moet dus een monteur langskomen om vermoedelijk het glasvezelkastje te vervangen/repareren.

Nu kan dit pas op 24 januari, dit duurt natuurlijk veel te lang.

Is er een mogelijkheid om sneller een monteur langs te laten komen? Desnoods tegen een vergoeding, ik heb echt internet nodig i.v.m. immense werkdruk.

Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Groetjes, Hans

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Hansk10 als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, blijft je oude verbinding bestaan totdat de overstap geregeld is. Jij krijgt dan een seintje van KPN dat je verbinding actief is en KPN geeft een seintje aan Ziggo dat de verbinding verbroken kan worden.

Dit is een afspraak tussen providers zodat klanten nooit zonder diensten komen te zitten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Ik zit in het zelfde schuitje. Het vervelendst is dat de eerste monteur (in mijn geval morgen) het waarschijnlijk zelf niet op kan lossen en zal daarom dus een afspraak met een 2e (infra) monteur inplannen die iets in het wijkkastje aan moet passen. Maar laten we hopen dat de eerste monteur een ander ONT bij zich heeft die hij zo even kan omwisselen met mijn Genexis ONT, of iets in de pop aanpast (en daarmee het probleem oplost).

Ik werk full-time thuis en ik red me prima, zou niet weten waarom jij dat niet kan? Zet je hotspot aan en gebruik internet van je mobiel. Anders moet je even een “direct online” pakket aanvragen van KPN, die krijg je de volgende dag thuisgestuurd.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Hansk10, welkom op onze community! De datum van deze monteur is helaas niet te vervroegen, ook niet tegen een vergoeding.
Wat onhandig om nu zonder te zitten!  Is je oude abonnement nog actief?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2025

Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie.

Gelukkig is mijn Ziggo abonnement nog actief, pluspunten voor deze provider! Hopelijk verschijnt de monteur vrijdag.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Beste ​@Hansk10 als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, blijft je oude verbinding bestaan totdat de overstap geregeld is. Jij krijgt dan een seintje van KPN dat je verbinding actief is en KPN geeft een seintje aan Ziggo dat de verbinding verbroken kan worden.

Dit is een afspraak tussen providers zodat klanten nooit zonder diensten komen te zitten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Dit is opgelost hoor.  Uiteindelijk is er na onderzoek een nieuwe monteur geweest en deze topper heeft het probleem verholpen. 
Duurt even maar dat heb je ook wat :-)