Skip to main content
Beantwoord

lampje Glas brandt weer niet

  • January 22, 2021
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Dag,

 

Voor de 3e keer in een maand tijd zitten we weer zonder internet. Het glas-lampje op het nt kastje brandt dan niet, dus het probleem zit buiten. De 1e keer staat hier beschreven: 

Dat is dus 'vanzelf?' opgelost. De 2e keer was 's avonds voor het naar bed gaan een week of 2/3 geleden en deed hij het de volgende ochtend weer.

Nu is het wél een dag met thuiswerken en thuisscholing die in het water dreigt te vallen.

Wat kan hier steeds aan de hand zijn? En kan hier iets aan worden gedaan?

Mvg,

Maya

Beste antwoord door Maya21

Hoor nu op de buurtapp en de groepsapp van de klas van m'n jongste dat het hele dorp zonder internet zit en er al vanaf half 3 storing is en eraan gewerkt wordt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 22, 2021

Hallo @Maya21

Een slecht teken.

Ik zou maar bellen met de technische storingsdienst

nummer 0800-0402

Groet Bart


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 22, 2021

Hoor nu op de buurtapp en de groepsapp van de klas van m'n jongste dat het hele dorp zonder internet zit en er al vanaf half 3 storing is en eraan gewerkt wordt.


Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 22, 2021

Hallo @Maya21

Nu maar hopen dat ze het snel oplossen.

Groet Bart


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2021

Het is opgelost. We zijn weer online.


  • Deelnemer
  • January 31, 2021

Herkenbaar probleem. Komt sinds deze maand hier ook regelmatiger voor. We zitten straks weer 2/3 dagen zonder internet, tv, eigenlijk alles. Of het is vanzelf ineens weer goed en anders kan de ingeplande monteur gaan kijken.