Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn internetverbinding is weggevallen. Zojuist met de kpn gebeld en morgen krijg ik een nieuw modem omdat op mijn experiabox v10 internet en service rood branden maar….:

Op het nt kastje brandt het lampje voor glas niet, power en ethernet zijn wel groen. Ik heb het vermoeden dat het probleem dus daarin zit en niet in mijn modem. Als er geen glas binnenkomt, kan mijn modem namelijk nooit groen worden. Of zie ik dit verkeerd? 

groet,

kiki

Klopt. Als het glas lampje niet brand staat er geen signaal op de glasvezel. En dan werkt de Experiabox ook niet.

Heb je het NT kastje al eens opnieuw opgestart?


Klopt. Als het glas lampje niet brand staat er geen signaal op de glasvezel. En dan werkt de Experiabox ook niet.

Heb je het NT kastje al eens opnieuw opgestart?

d.w,z. de stroom er minimaal 30 seconden volledig afhalen.

 


Hoi Hsd,

dank voor je bevestiging. Ik zie zojuist dat er nu wel storing op mijn adres is. Daardoor kan ik problemen ervaren.

Ik denk dat het dus inderdaad een storing is en geen nieuw modem. Ik zal de afwikkeling van de storing afwachten.

 


Hoi Kiki, welkom op het forum! Goed dat inmiddels duidelijk is dat het om een storing gaat. Dan zal een nieuwe Experia Box ook niet heel veel gaan doen. Mocht deze nog wel afgeleverd worden op het servicepunt, dan mag je er ook voor kiezen om hem niet op te halen.


Goedemorgen,

draadje kan gesloten worden. Probleem is zonder vervanging van het modem opgelost. Het zal inderdaad storing zijn geweest. Dank voor de reacties.

 


Goed om te horen, Kiki, dan sluiten we ‘em bij dezen :)