Skip to main content

Ik heb sinds eergister precies hetzelfde probleem als hier omschreven wordt. 

Bij aanschaf superwifi ruim half jaar geleden werkte alles eigenlijk in 1 keer tot eergisteren dan.

Bij het naar bed gaan zag ik mijn 2e superwifi punt die op de overloop staat groen knipperen ik dacht even kijken op het klepje wat de betekenis van een knipperende groene led is.

Jammer dan! Staann geloof ik 4 led statussen maar geen knipperende groene led.

Van alles  geprobeerd maar niet meer op de juiste manier aan de praat te krijgen.

Uiteindelijk 2e wifi punt ook maar bedraad aangesloten laten staan, maar kan hem nu niet neerzetten  op de plek waar hij eigenlijk moet staan om het beste bereik te hebben.

:thinking:

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom hier, @Hollandhouse! Bedankt voor je vraag hier op ons Forum

Knippert het lampje relatief langzaam groen of juist snel? 

  • Langzaam knipperen, betekenr dat het KPN SuperWifi punt aan het opstarten is.
  • Snel (groen) knipperen, betekent dat het KPN SuperWifi punt een goede verbinding aan het opbouwen is.

Als hij snel knippert kan het helpen om het punt wat dichter bij te plaatsen, totdat het lampje constant groen brandt. 

Succes! Ik ben benieuwd of dit helpt:hugging:

Admin: Zie ook ons kennisbankartikel hierover!

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag! 


Sinds een paar maanden overgestapt naar KPN van Ziggo omdat we veel problemen ervaarden met de WiFi. Maar zit nu wekelijks mijn WiFi versterkers de resetten. Het lampje blijft idd groen knipperen. Alles al geprobeerd en gedaan. Wat een ellende!!!! Bah!