Skip to main content
Onze internet en TV-verbinding valt regelmatig uit. Lampje services brandt dan. Reset of ander wifikanaal biedt geen soelaas. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Goedemiddag @PrinseParadijs, Welkom op het forum. Goed dat je aangeeft dat je problemen ervaart met je TV en internet verbinding. Aan de hand van je gegevens heb ik je verbinding opgemeten. Er wordt een slechte verbinding geconstateerd. Om te achterhalen wat er aan de hand is, moet er een monteur langs komen. Zou je een aantal momenten willen doorgeven wanneer er een monteur langs zou kunnen komen? Dan maak ik een afspraak voor je.


Hoi @PrinseParadijs, Het is altijd mogelijk dat de oorzaak van het probleem veroorzaakt is in huis. Mocht het probleem zich in huis bevinden door eigen toedoen dan worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten vind je terug op deze pagina. De monteur zal dit dan ook aangeven en dan kun je er zelf voor kiezen of je het laat maken of niet. In jouw geval schat ik de kans dat de oorzaak in huis ligt klein in, omdat ik tot aan het modem een slechte verbinding constateer. Ik heb voor nu de monteur ingepland voor a.s. woensdag tussen 10.00 en 12.00. Mocht je toch van de afspraak willen afzien kan ik de afspraak annuleren of eventueel wijzigen. Je krijgt ter overbrugging voor de storing 50GB per KPN Compleet mobiel telefoonnummer. Hier kun je de aankomende dagen een hotspot mee maken waardoor je alsnog gebruik kunt maken van je internet. Als je nog vragen hebt, geef je het dan aan?


Hoi Marina,



Hartstikke fijn. Probleem doet zich nog steeds voor, dus fijn dat de monteur morgen langs komt.
Hoi @PrinseParadijs, Hoe is het afgelopen? Heeft de monteur het probleem opgelost?
@PrinseParadijs, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer