Skip to main content

Weet niet of ik een topic moet maken maar een van mijn ronde wifi booster (net gekocht) brand ook geel. Met verplaatsen zal die waarschijnlijk groen worden maar heeft het ook invloed dat er meerdere computers in de kamer staan? Hij staat in de werkkamer eerste verdieping terwijl die op de tweede verdieping groen is. Modem staat beneden. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Vraag_Frank, welkom op ons forum!
Er zijn meerdere dingen die invloed hebben op de kwaliteit van het signaal maar het internetverbruik van de computers moet er geen invloed op hebben. Als je hem met een kabel aan zou sluiten zou je daar de beste ontvangst moeten hebben!


Bedankt voor het antwoord. Nu heb ik de SuperWifi wel verplaatst. Op de eerste verdieping. Maar helaas hij doet het wel maar heel lampje. Terwijl de SuperWifi op zolder wel groen lampje geeft. Foto bijgevoegd. Is hier een verklaring voor.🤗.    

 


Geel lampje bedoel ik. 


Dat is wel merkwaardig inderdaad. Het lijkt er toch op dat daar iets stoort met je wifi.
Om dit uit te sluiten zou je de superwifipunten nog eens met elkaar kunnen omwisselen. Als het probleem dan bij het superwifipunt blijft zou je hem nog eens kunnen resetten en opnieuw kunnen instellen.

Ook kan het helpen via het tabblad service je verbinding te verbeteren. Dat kan ook via de webpagina www.kpn.com/wifimanager 


Goedemiddag @Vraag_Frank, is het nog gelukt de bovenstaande stappen te doorlopen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!