Skip to main content
Beantwoord

Lampje zijnkant v10a blijft blauw knipperen

  • September 26, 2020
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

tjard

Mijn blauwe lampje knippert nu al meer dan 12 uur , is dat normaal. De experia werkt verder naar behoren. Het heeft in het verleden nog nooit geknipperd. Wat moet ik doen.

gr.

Beste antwoord door Anonymous

tjard

Mijn blauwe lampje knippert nu al meer dan 12 uur , is dat normaal. De experia werkt verder naar behoren. Het heeft in het verleden nog nooit geknipperd. Wat moet ik doen.

gr.

Bedoel je dat kleine lampje aan de zijkant? 

Of het lampje middenvoor op de V10a?

Het lampje van opzij is voor de WiFi en die hoort te knipperen. Normaal gesproken dan. (Bij mij is dat lampje defect). 

Als het lampje voorop blauw knippert, lees ik dat dat betekent dat de modem verbinding maakt. Al weet ik niet of dat zo "moet", aangezien de mijne voorop standaard groen brandt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • Antwoord
  • September 26, 2020

tjard

Mijn blauwe lampje knippert nu al meer dan 12 uur , is dat normaal. De experia werkt verder naar behoren. Het heeft in het verleden nog nooit geknipperd. Wat moet ik doen.

gr.

Bedoel je dat kleine lampje aan de zijkant? 

Of het lampje middenvoor op de V10a?

Het lampje van opzij is voor de WiFi en die hoort te knipperen. Normaal gesproken dan. (Bij mij is dat lampje defect). 

Als het lampje voorop blauw knippert, lees ik dat dat betekent dat de modem verbinding maakt. Al weet ik niet of dat zo "moet", aangezien de mijne voorop standaard groen brandt. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2020

Het is inderdaad het lampje aan de zijkant. Het vreemde is dat het ons opviel, omdat de hond er vannacht in paniek van raakte en inderdaad het lichtte op tegen de muur en dat hebben we nog nooit gezien en de hond heeft er ook nog nooit op gereageerd.  Het is een klein raadsel van waarneming en er attent op worden wat misschien allang was. Toch blijf ik het vreemd vinden, gewoon omdat het nog nooit is opgevallen.

gr.


  • September 26, 2020

Het is inderdaad het lampje aan de zijkant. Het vreemde is dat het ons opviel, omdat de hond er vannacht in paniek van raakte en inderdaad het lichtte op tegen de muur en dat hebben we nog nooit gezien en de hond heeft er ook nog nooit op gereageerd.  Het is een klein raadsel van waarneming en er attent op worden wat misschien allang was. Toch blijf ik het vreemd vinden, gewoon omdat het nog nooit is opgevallen.

gr.

Bij mijn weten hoort 'ie blauw te knipperen.

Het viel mij andersom op, thuiskomend in een donker huis een tijd geleden, dat 'ie ineens níet meer brandde. Bij mij bleek dat dus defect te zijn. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2020

dank je wel voor de info. Weet jij trouwens het emailadres van KPN , zodat ik gewoon een vraag direct kan stellen. kan maar niet de juiste weg in mijn KPN vinden.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 26, 2020

Hi Tjard, welkom op het forum. 

Wanneer dat lampje knippert betekent het simpelweg dat er activiteit plaatsvindt op je netwerk, dus er wordt gebruik gemaakt van de verbinding. Dit hoort zo en daar hoef je je dus ook niet druk over te maken. Voor de zekerheid nog even gecontroleerd op mijn eigen V10A thuis. :relaxed:


  • September 26, 2020

dank je wel voor de info. Weet jij trouwens het emailadres van KPN , zodat ik gewoon een vraag direct kan stellen. kan maar niet de juiste weg in mijn KPN vinden.

Volgens mij bestaat die mogelijkheid niet; helaas.

 


  • September 26, 2020

U kunt chatten of bellen met 0800-0402 voor beantwoorden van vragen. Via het forum denken naast medewerkers ook klanten met u mee.