Skip to main content
Beantwoord

Lampjes blijven rood branden op Experia Box V10 ook met nieuw modem

• December 21, 2025
  • 11 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds vrijdag 19-12 viel tv uit bij mijn moeder. Nadat ik zaterdag heb gereset, herrstelknop, alle snoeren nagelopen blijven knoppen services en internet rood branden. Gebeld met klantenservice, en vandaag bij KPN winkel een nieuw modem kunnen ophalen. Helaas….na installeren weer die 2 rode lampjes. Internet, tv en telefoon werken geen van allen. Wie weet wat ik nog (zelf) kan doen? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Els1964, met die rode lampjes is de verbinding buitenshuis ook het eerste waar ik aan zou denken inderdaad. Gelukkig is dat in tweede instantie ook door de klantenservice gerealiseerd en is de monteur ingepland die het heeft kunnen verhelpen. Dit had je zelf niet voor haar kunnen doen, hier was echt een monteur voor nodig. Dat je moeder nu weer tv en internet heeft tijdens de feestdagen is erg fijn inderdaad!

11 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 21, 2025

Hi ​@Els1964 ,

Het lijkt erop dat er geen signaal binnen komt op het modem. Heeft je moeder glasvezel? Zo ja, hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 21, 2025

Hallo!

Nee ze heeft nog geen glasvezel. Het is al wel aangelegd maar nog niet overgestapt. Enig idee wat het anders zou kunnen zijn?

Leen59
Wijsgeer
  • December 21, 2025

Zit de telefoonstekker nog wel goed? Anders door de klantenservice de lijn laten controleren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 21, 2025

Ja ook telefoonstekker zit goed. En gisteren heeft klantenservice evt storingen op deze postcode gecontroleerd. Ik ga morgenochtend maar weer opnieuw bellen. En anders een monteur erbij. Maar helaas voor moeders dus nu afgesloten van alles in deze periode. Geen tv, internet of vaste telefoon voor een 83-jarige is niet fijn :-(

Leen59
Wijsgeer
  • December 21, 2025

Voor storing kun je 24/7 bellen. Alleen op postcode checken is niet voldoende. Ze moeten echt de lijn controleren op afstand.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 21, 2025

Vanmiddag gebeld, maar kreeg te horen dat ze vanaf maandag weer bereikbaar waren, Kreeg alleen een sms met een pagina met mogelijke oplossingen. 

Leen59
Wijsgeer
  • December 21, 2025

Als je inspreekt dat je storing hebt en een medewerker wil spreken zou je geholpen moeten worden,

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 21, 2025

Vanmiddag dus helaas niet. Ik ga morgenochtend weer bij moeders thuis verder bellen, dan komen we er hopelijk uit. Dank voor jullie reacties

Leen59
Wijsgeer
  • December 21, 2025

Succes 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 23, 2025

Nog even ter afronding: vandaag is er een monteur geweest. Het probleem zat uiteindelijk ergens in de kabelkast van kpn, en wederom een nieuw modem geplaatst, want ook het 2e modem bleek niet goed te werken. Maar het probleem is verholpen, alles werkt weer en moeders is blij met tv rond de feestdagen. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2025

Hoi ​@Els1964, met die rode lampjes is de verbinding buitenshuis ook het eerste waar ik aan zou denken inderdaad. Gelukkig is dat in tweede instantie ook door de klantenservice gerealiseerd en is de monteur ingepland die het heeft kunnen verhelpen. Dit had je zelf niet voor haar kunnen doen, hier was echt een monteur voor nodig. Dat je moeder nu weer tv en internet heeft tijdens de feestdagen is erg fijn inderdaad!