Skip to main content
welke lampjes mogen er branden op mijn modem, het eco brand namelijk blauw



*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Hallo @Bertran

Op de volgende KPN service pagina vind je de handleiding(en) van de ExperiaBoxen:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/devices/all/internet



Kies de juiste box en bekijk dan de uitleg lampjes en knoppen.



Als het ECO lampje blauw brandt, staat de Experia Box in de energiezuinige stand. Er wordt geen draadloos internet signaal uitgezonden en de functie van de USB poort is uitgeschakeld.

Gebruik de ECO knop om de functie aan/uit te zetten.
Goedemorgen @Bertran, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Zoals hierboven omschreven betekent het blauwe lampje dat de Experia Box op de energiezuinige stand staat. Dit kan je uitschakelen door de ECO knop ingedrukt te houden of door in te loggen op je Experia Box.



Heb je hier nog meer vragen over dan hoor ik het graag! 😉
Hallo @RBxx ,

Als je de ECO-stand inschakelt betekent dat niet per definitie dat USB en draadloos ook uitgeschakeld zijn, dan kun je eventueel als aanvulling ook nog doen.
Hallo @Jan-D , de door mij aangehaalde tekst komt rechtstreeks uit de KPN handleiding, maar je hebt natuurlijk gelijk. Als de standaard 24x7 instelling ongewijzigd is, zal WiFi (en USB) gewoon aanstaan.



In onderstaand voorbeeld brandt bij mijn V10 het blauwe lampje maar WiFi blijft werken.


@Bertran, ik ga er vanuit dat je geholpen bent door de informatie hierboven. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer