Skip to main content
Vraag

Lampjes op glasvezelkastje branden niet maar diensten werken wel

• January 31, 2026
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Gisteren is er een monteur geweest. Monteur heeft alles netjes en werkend aangesloten.

Na net in de meterkast gekeken te hebben, zag ik dat er op het glasvezelkastje geen lampjes meer branden. Gisteren na aansluiten van de monteur wel.

Wel brand onderop de internetkabel wel.

Ook heb ik gewoon internet en tv.

Nu heb ik 2 minuten de stekker van het glasvezelkastje eruit gehaald.

Toen ging het powerlampje na een aantal seconden even lichtjes branden, maar na 30 seconden weer uit.

Wat kan dit zijn? 

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 3, 2026

Goedemorgen ​@Des2013 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst fijn om te lezen dat onze monteur alles netjes en werkend heeft achtergelaten! Om heel eerlijk te zijn, kan ik dit ook niet helemaal plaatsen. Belangrijkste is natuurlijk dat alles gewoon werkt maar die lampjes zouden toch ook echt een teken van leven moeten geven. Daarom zou ik je vanaf hier toch adviseren om hier even contact over op te nemen met onze Helpdesk en daar kun je tegenwoordig zelf een belafspraak voor inplannen. Ik denk dat hier toch nog echt even naar gekeken moet worden! Laat je mij hier weten wat daar uit is gekomen? Alvast bedankt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Net contact opgenomen met Klantenservice KPN.

Gisteren ochtend was het power lampje ineens groen. Vanochtend weer uit.

Zolang internet goed werkt, wordt er niks gedaan.

Wel heb ik gevraagd een aantekening te maken, bij mijn grgevens.

Dit ivm met storingen/mankementen in de toekomst.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 3, 2026

Bedankt voor je terugkoppeling ​@Des2013 💪🏻
Goed dat je hier contact over hebt opgenomen met onze Klantenservice en dat er ook meteen een aantekening is gemaakt in je klantdossier. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook nog nooit eerder ben tegengekomen; wel dat de lampjes op het glasvezelkastje niet brandden maar niet dat alles op dat moment ook gewoon werkte. Misschien dat er een defect in de ledjes van het glasvezelkastje zit, iets anders kan ik zo ook niet bedenken! Mocht je op een bepaald punt onverhoopt toch problemen ervaren, laat het ons dan vooral weten!