Skip to main content

Ik heb een experia wifi versterker icm met een v9 experia box. Nu werkt de wifi versterker volgens mij wel, maar gaan alle lampjes uit. Bij aanzetten gaan alle lampjes heel even aan, vervolgens knippert het groene lampje, blijft het groene lampje aan en vervolgens gaat alles uit.

Zoals ik al zei, ik heb dan volgens mij wel gewoon wifi, maar weet niet zeker of hij dan weer terug schakelt op de v9 box.

Goedemorgen @Fasteddiek, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is niet de bedoeling dat alle lampjes op je Experia WiFi uit gaan! Het enige wat uit zou moeten gaan is het Wireless lampje op de Experia Box. Maar nu geeft je aan dat je wel WiFi hebt.. Of niet via de Experia WiFi, daar twijfel je over? Ik zou in ieder geval even willen aanraden om het opnieuw te installeren via de stappen op onze website (scroll even naar beneden naar het kopje 'hoe installeer ik de Experia Wifi?'. Of gebruik de KPN Thuis App om het te installeren en te controleren of het werkt!


Ik heb herptzelfde. Na opnieuw installeren werkt de Expedia WiFi weer, maar branden er geen lampjes meer.


Heb je Thuis-app, dan :

Open de app

Kies onderaan de tab “internet”.

Scroll naar beneden naar “Internetpunten”

Ga naar de ExperiaWIFI-XXXXXX en klik deze aan.

Controleer of de schakelaar achter “Lampje” aan staat.

Zo niet, zet het dan aan en de lampjes gaan branden.

Controleer eventueel volgende wifi-versterkers en herhaal dit.

Bij mij loste dit het probleem op, wie weet lukt het jou ook.


Voor mij was de oplossing om gewoon 1x de knop op de zijkant van de ExperiaWIFI te drukken en de lampjes branden nu gewoon weer!


Reageer