Skip to main content

sinds jaar en dag zijn we klant van KPN, altijd in de veronderstelling dat ons huis geen snellere download 5 mb per sec en upload 2 mb per seconde konden krijgen. althans dat werd ons altijd verteld door KPN.

afgelopen week weer eens gebeld met KPN 10 minuten in de wacht voor de zoveelste keer.

kreeg ik een meid aan de lijn die mij vriendelijk te woord stond.

na lang gesprek zei ze ineens dat er een knopje bij hun nog uit stond waardoor we wel degelijk sneller internet konden krijgen.

twee dagen later kregen we ineens een doos per post waar in een nieuwe Experiabox Box V10 in zat met een 4G modem.we konden dit in bruikleen gebruiken.ons internet gaat nu 16,5 download en 13.5 up.

Dus al die jaren betaald voor slecht internet terwijl het sneller kon, Want de V10 schijnt al jaren te bestaan.

een schadevergoeding of restitutie zou wel degelijk op zijn plaats zijn,zou ik zo denken.

 

met vriendelijke groet Dirk Hofman Zandeweer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

De v10 bestaat al jaren maar de hybride oplossing met een 4g modem nog maar sinds kort. En is ook niet overal mogelijk. U heeft dus geluk dat het bij u wel kan.


Hallo @Wifisnelheid Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je verhaal hier doet. Joep legt eigenlijk al precies uit hoe het zit. Je reguliere internetsnelheid is afhankelijk van het type netwerk en van de afstand van jouw huis tot een centrale. Meestal is dat prima, maar op sommige plekken (zoals de jouwe) houdt het niet over. Wij hebben sinds enige tijd een oplossing in de vorm van Sneller Internet Buitengebied en dat is precies wat de collega van de klantenservice voor je heeft aangezet. Dat is overigens wel iets meer dan alleen een ‘knopje aanzetten' en de snelheid is ook niet afhankelijk van het type Experia Box dat je gebruikt. Hier lees je er iets meer over. 


Reageer