Skip to main content
Beantwoord

Lang wachten op monteur, internet doet het weer, maar voor hoelang?

• February 1, 2026
  • 9 reacties
  • 88 keer bekeken

Vrijdagavond viel het internet uit. (zulke dingen gebeuren altijd in het weekend). Lampjes op het zwarte glasvezelkastje allemaal uit. Procedure gevolgd zoals aangegeven door KPN geen resultaat. Gebeld met KPN pas maandag een monteur beschikbaar! Lekkere service. Zondag opnieuw procedure gevolgd voor uitval en het werkt weer vreemd, maar voor hoelang? Monteur weer geannuleerd. Is dit een voorbode dat het kastje op zijn eind loopt? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@CarelAltura, welkom op onze community! Fijn dat alles toch weer werkt! Ik zie dat er al wel goed meegedacht wordt. Onze voorkeur heeft wel dat je een monteur afzegt in dit soort situaties.

Mocht dit nou precies hetzelfde nog een keer gebeuren zou ik m wel langs laten komen want dan denk ik dat er wel een indicatie is dat er iets mis is.

Je weet ons te vinden!

9 reacties

• February 1, 2026

Dat weet niemand denk ik...

• Auteur
  • February 1, 2026

En u bent van KPN?

• February 1, 2026

En u bent van KPN?

Nee. Een medewerker van KPN reageert hier doorgaans pas na 2 of 3 dagen. 

Dit is een klant-helpt-klant forum. Medewerkers van KPN zijn hier in principe alleen aanwezig om de orde te bewaren. 

• Auteur
  • February 1, 2026

Dat weet niemand denk ik...

En u bent van KPN?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2026

Beste ​@CarelAltura fijn dat het weer werkt, maar inderdaad voor hoe lang?

Het was misschien verstandiger geweest de monteur gewoon te laten komen.

Apparatuur valt niet zonder reden uit.

Dit forum is geen helpdesk c.q. klantenservice van KPN, maar een forum voor en door klanten onder toezicht van een moderatieteam van KPN, zoals medeforumlid ​@Marlon92 ook al meldde, wij zijn dus géén medewerkers van KPN, maar proberen wèl oplossingsgericht mee te denken.

• Auteur
  • February 1, 2026

Bedankt oor de reactie. Als het weer uitvalt kan ik altijd nog een monteur laten komen. Als ik hem nu had laten komen en het werkt betaal ik mss voorijkosten?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2026

Bedankt oor de reactie. Als het weer uitvalt kan ik altijd nog een monteur laten komen. Als ik hem nu had laten komen en het werkt betaal ik mss voorijkosten?

Beste ​@CarelAltura voor een monteur betaal je uitsluitend als de storing aan jouw netwerk binnenshuis ligt.

Ligt het aan de apparatuur van KPN, aan jou in bruikleen verstrekt, kost de monteur niets en repareert c.q. vervangt de monteur de spullen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Hoi ​@CarelAltura, welkom op onze community! Fijn dat alles toch weer werkt! Ik zie dat er al wel goed meegedacht wordt. Onze voorkeur heeft wel dat je een monteur afzegt in dit soort situaties.

Mocht dit nou precies hetzelfde nog een keer gebeuren zou ik m wel langs laten komen want dan denk ik dat er wel een indicatie is dat er iets mis is.

Je weet ons te vinden!

• Auteur
  • February 3, 2026

Je weet ons te vinden!

Beste Thomas, bedankt voor de reactie. U schrijft o.a.:'Ik zie dat er al goed meegedacht wordt' nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Marlon92 reageert op mijn vragen met:'Dat weet niemand denk ik...' Daar schiet je dus niets mee op kun je beter niet reageren. Btw zondag al de monteur weer afgezegd. Voorlopig doet alles het nog. Zodra ik de zelfde problemen heb weet ik jullie idd te vinden.😉

Fijne dag nog.