Skip to main content

Waar moeten we beginnen. Sinds november zijn we al bezig om een contract af te sluiten met KPN. Helaas lukt dit tot op heden (9 januari) nog steeds niet. Er gaat bij jullie zoveel mis dat we ons afvragen hebben jullie wel behoefte aan nieuwe klanten? als dan het antwoordt is nee, liever geen nieuwbouwwoningen dan den ik, waarom stoppen jullie niet gewoon? we worden bijna dagelijks van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand van jullie heeft passie of geeft aan goh erik, ik ga jou helpen en zorgen dat het geregeld wordt. Kortom wij gaan op zoek naar een andere provider en zijn per heden geen/anti KPN ambassadeur. Gefeliciteerd!!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Wil KPN wel klanten Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je hebt besloten om je verhaal hier te doen. Als je al sinds november wacht op duidelijkheid kan ik me indenken dat je het gevoel krijgt dat niemand een stap extra voor je wil doen. Bij het aanleggen van een nieuwe aansluitingen kunnen soms dingen misgaan, dat is helaas zo. Ik heb je gegevens niet en ik kan niet beoordelen waar het mis gaat met jouw aanvraag. Natuurlijk wil ik dat voor je nakijken. 

Als de infrastructuur in orde is, dan kan waarschijnlijk wel iets meer vertellen. Als er echter een probleem is met het aanleggen van de verbinding dan kan het ook zijn dat je bij KPN Netwerk moet zijn, dat is de netwerkbeheerder waarover wij als provider KPN onze diensten leveren. Dan is mijn ruimte een stuk beperkter. Ik kijk hoe dan ook graag met je mee. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Hallo Bart, mijn telefoonnummer heb ik erin gezet. Ben benieuwd wat je voor me kan regelen. Gaat alleen om een simpele tv aansluiting. 


Hallo @Wil KPN wel klanten Dank voor het nummer, maar ik heb ook je adresgegevens nodig. En heb je al wel een klantnummer ontvangen, of was dat er nog niet? 


Ha Bart, als je me belt ontvang je alle gegevens. Ik wacht op je belletje. Gr. Erik


Hallo @Wil KPN wel klanten Op het KPN Forum werkt het net iets anders: op deze plek gaan klanten van KPN met elkaar in gesprek en ze helpen elkaar bij het vinden oplossingen voor verschillende problemen. Uiteraard zijn er ook moderators, medewerkers van KPN, actief. Ik ben daar één van. Ik kan je uiteraard helpen, maar de waarde van het Forum en alles wat er op besproken wordt zit 'm in de openbaarheid en de interactie op dit platform. Ik help je dus graag, maar dan wel via dit Forum. Als je je gegevens invult in je profiel kan ik kijken wat er speelt. Als je echt telefonisch contact wilt dan zitten de collega's van de klantenservice voor je klaar, bij 0800-0402. 


Beste Bart, zoals verwacht kun jij me dus ook niet verder helpen. Wil je het probleem graag uitleggen. Telefonisch is iets persoonlijker dan een forum aangezien je dan direct in gesprek bent en naar een resultaat kan werken. Ben normaal niet iemand die “schreeuwt” op internet. Dat wil ik graag zo houden. Verder zit het probleem dus ook deels bij de klantenservice. Aangezien die me niet kunnen helpen ben ik hier op gekomen. Juist deze opstelling laat zien hoe KPN met (mogelijke) klanten om gaat die problemen hebben.  Of ergens niet uit komen. Hiermee onderscheiden jullie je op een negatieve manier. Helaas toch op zoek naar een collega provider. Mocht daar iets positiefs uit komen dan meld ik dat ook hier. Wel zo netjes. Gr. Erik


Ha @Wil KPN wel klanten Je bent meer dan welkom, zowel als nieuwe klant bij KPN als met het verhaal over je ervaringen tot nu toe. Ik kan me goed voorstellen dat je een luisterend oor zoekt en als je ervaringen bij de collega's van de klantenservice in eerste instantie niet prettig zijn geweest kan ik me ook indenken dat je via een andere weg hulp zoekt. 

Je bent hier zogezegd van harte welkom en ik doe heel graag een poging om je verder te helpen. Dat reacties en verdere hulp echter wel via dit kanaal worden gegeven is natuurlijk geen kwestie van onwil of een starre opstelling. Als je je hier meldt krijg lijkt het me niet onlogisch dat je ook via dit kanaal een reactie krijgt. Het KPN Forum is een medium dat bestaat naast de reguliere ingangen die we als bedrijf aanbieden. Als (potentiële) klant heb je diverse mogelijkheden om met ons in contact te komen en ik weet zeker dat elke collega die je spreekt of waarmee je schrijft je graag helpt. 

Mocht je je nog bedenken en je verhaal alsnog hier kwijt willen dan lees ik het graag. 

 

 

 


Dag Bart, dank voor je (zelfde) reactie. We laten het hier maar bij. Fijne dag!


Zo zie je maar. De één vind zo,n forum niets en de ander(waaronder ik) vind het een uitkomst. Telefonisch contact is inderdaad wel wat persoonlijker maar hier kan de medewerker zich goed inlezen wat de problemen zijn en met een oplossing komen. En dat is telefonisch veel minder.


Snap ik Joep alleen sommige problemen zijn lastig (via een forum) uit te leggen. Als je dan vraagt om telefonisch contact dan lijkt mij dat niet te veel gevraagd. Laat ik het zo zeggen; mijn klanten bel ik als ze daar om vragen. 
verder ben je na een telefoontje klaar ipv veel tijd stoppen in dit soort mailtjes 


Reageer