Skip to main content

Ik heb gisteren de KPN opgebeld om twee redenen : 1. Nieuwe klanten krijgen de WIFI-versterker cadeau,, waarom eigenlijk bestaande klanten niet ? 2. Bij mijn eerste vraag over deze Super-Wifi werd ik ruim 10 minuten in de wacht gezet. TIEN MINUTEN RUIM. BELACHELIJK !!! Deze jarenlange klant van KPN is hier behoorlijk pissig over. ZZijn er meer klanten van KPN die hier ontevreden over zijn ? Laat mij weten.

 

En waarom kan ik geen boze mail rechtstreeks naar KPN sturen ?

Veel grote bedrijven doen niet meer aan mailen.  Logisch want uw serieuze mail komt tussen honderden haatmails en andere rommel te staan en dat is zeer onoverzichtelijk. En dan uw punt.  Nieuwe klanten kunnen kiezen uit korting of super wifi's.  Dus echt gratis krijgen ze die niet. Vaste klanten krijgen bij slecht Wi-Fi een veel betere oplossing.  Namelijk 2 experia wifi's.  Die moeten bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Dat is natuurlijk altijd beter dan draadloos.  U kunt deze krijgen als u 2x de wifimanager doet en de Wi-Fi snelheid onder de 20Mbt blijf. Hier vindt u de Wi-Fi manager.  Doe die en wellicht ontvangt u deze fantastische versterkers. 


Nieuwe klanten krijgen de WIFI-versterker cadeau,, waarom eigenlijk bestaande klanten niet ?

Alle nieuwe klanten krijgen eenmalig een welkomstaanbieding, die heb jij indertijd vast ook gehad. Als kpn iedereen telkens opnieuw "cadeautjes” zou moeten geven, gaan de abonnementstarieven ongetwijfeld fors omhoog, 't moet uit de lengte of de breedte komen.