Skip to main content
Beantwoord

Lange wachttijd klantenservice

• November 12, 2019
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb ruim een uur in de wacht gestaan. Uiteindelijk de chat bezocht voor mijn vraag. Helaas heb ik na ruim 1 uur en 10 min nog steeds niemand telefonisch gesproken. 
Dit noem ik geen klantenservice.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @CS15. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je zo lang moest wachten, het is op dit moment erg druk. Is jouw vraag inmiddels beantwoord? Je kan jouw vraag natuurlijk ook hier stellen. :slight_smile:

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @CS15. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je zo lang moest wachten, het is op dit moment erg druk. Is jouw vraag inmiddels beantwoord? Je kan jouw vraag natuurlijk ook hier stellen. :slight_smile:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2019

Hoi @CS15. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je zo lang moest wachten, het is op dit moment erg druk. Is jouw vraag inmiddels beantwoord? Je kan jouw vraag natuurlijk ook hier stellen. :slight_smile:

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!