Skip to main content

Ik heb nu al een tijdje langzaam internet. bij iedere speedtest (bekabeld) haal ik maar 80mbps en bij iedere speedtest (wifi) haal ik maar 45mbps.

Echter betaal ik voor het 500/500 pakket. voorheen haalde ik met gemak 4-500mbps op zowel bekabeld als wifi. Ik heb in heel het huis CAT6e kabels liggen die 1000mbps aankunnen.

Telkens als ik jullie tool gebruik dan wordt mijn modem gereset maar dit lost het probleem niet op.

Tot mijn verbazing staat er dan dat ik een afspraak met een monteur kan maken waar ik dan ook nog eens 60 euro voor moet betalen.

Dit vind ik gewoon belachelijk. Ik betaal al bijna anderhalf jaar voor het duurste pakket. Dat al tijden niet meer behaald wordt en dan moet ik nog gaan betalen om iemand er naar te laten kijken ook.

Ik wil hier graag een oplossing voor want hier ben ik het natuurlijk niet mee eens.

 

Alvast bedankt!

Hallo @Miss_liekje , heb je de glaskast die vóór het modem zit als eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de router een fabrieks-reset gegeven?

 


Dat heb ik al geprobeerd


Hallo @Miss_liekje , vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 


Heb ik gedaan


Hoi @Miss_liekje, 

bedankt voor het invullen van jouw gegevens. Als ik naar jouw verbinding kijk lijkt er wel 500 m/bit binnen te komen. Is het misschien al opgelost?