Skip to main content

Mooi voor JanHein maar nu de rest van ons in het buitengebied graag.

Hoe krijg ik meer dan de huidige 11MB? Please

En stel dat de snelheid omhoog gaat, ik heb weinig vertrouwen, dan ook graag buitenshuis wifi.
En ik vind dat de kpn een waardeloze site heeft want als je hulp zoekt dan klik je en klik je en op een gegeven ogenblik zit je zomaar op een pagina waar je extra diensten kunt bestellen. Net alsof ik dat wil?!! Laat kpn eerst maar eens zorgen dat de snelheid en wifibereik in orde komt.

En wanneer dit niet via mail gaat hoe weet ik dan dat er een antwoord is? Liefst zie ik de gesprekken in mijn mail (dat is dus via mail, 1 op 1, ik wilde niet in dit forum maar schijnbaar kun je op geen enkele andere mogelijkheid contact krijgen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Mailen met KPN kan niet. U kunt bellen: 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 


Hoi @hyro, welkom terug. Je kunt via deze pagina op onze website kijken of Sneller Internet Buitengebied leverbaar is op jouw adres. In dat geval kun je dat gratis aan je abonnement toevoegen via je MijnKPN. Let er wel op dat bij bepaalde oudere abonnement dit niet beschikbaar is., Als je het dan ook niet ziet in je MijnKPN betekent dit dat je dan ook eerst zou moeten overgaan naar een van de huidige abonnementen. De Sneller Internet Buitengebied optie is dan nog steeds gratis, maar het kan wel zijn (afhankelijk van wat je verder op dit moment in je pakket hebt) dat je maandbedrag dan wel hoger uitkomt.

Mocht je hier verder vragen over hebben, stel ze vooral.

 

Als de website aangeeft dat Sneller Internet Buitengebied niet leverbaar is, dan kunnen we op dit moment helaas niets aan je snelheid doen.