Skip to main content

Ik heb dit euvel dus ook aan de hand... 

 

volgens Kpn kon dit niet door ps4 komen. Nieuw modem gekregen, en probleem is er nog. Ps4 doet verder niks. 
 

Download 192.6mbps

upload 116.4 mbps 

 

en toch is als ik “online” game met bijv Call of Duty de rest van het huis traaaaaag 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoe is die ps4 aangesloten? WiFi of kabel? En als er dan wat traag is, is het dat op de wifi, of ook bekabeld?


Bekabeld direct op modem, 

 

wifi is dan traag op gsm, laptop etc. En dan kan webpagina openen al lang duren


En is bekabeld dan ook traag? Heeft u wifi versterkers? Accespoints? Gebruikt u adapters / dvs? 

 


Nee alles in huis is bekabeld. Tv kastjes inbegrepen direct van modem naar kastje, ps4 ook. Wifi ben ik al geen fan vandaar. 
 

modem/router zit in meterkast die in de woonkamer valt en gescheiden is door een heel dun houten wandje. 
 

Bekabeld is dan niet traag. 
geen adapters

geen accespoints


Hallo @Jens1989 Welkom hier op het KPN Forum en goed om te zien dat Nick al enkele zaken duidelijk heeft gekregen. Als ik het zo lees heb je alleen traag internet als je je PS4 gebruikt, die je bekabeld hebt aangesloten. De rest van de diensten zijn verder stabiel. Dat klopt? Ik heb dan toch het sterke vermoeden dat we het ook niet in je verbinding moeten zoeken, maar elders. Ik zal in elk geval naar je verbinding kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Jens1989 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag. 


Ik had me geabonneerd op dit onderwerp om dat ik dat ook eens bij de hand heb gehad.

Het is een merkwaardig verschijnsel waar ik niet veel over kan zeggen verder, met even zoeken vond ik dit terug :

https://forum.kpn.com/internet-9/ps4-neemt-alle-wifi-capaciteit-in-445070


Reageer