Skip to main content

Ik ben overgestapt naar KPN voor Internet/TV/Bellen. Vandaag is de monteur geweest en heeft alles aangesloten. Nu wil één van de kinderen op haar laptop op internet, maar ons KPN wifi netwerk staat niet in haar lijst met beschikbare netwerken. Op de andere 2 laptops stond het netwerk wel meteen in de lijst. We hebben geprobeerd het netwerk toe te voegen in haar laptop maar dan komt er een melding dat er een fout 6 opgetreden is. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Het is een Asus laptop van 2016 met Windows 10. 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic

Goede tip Pikkepoelie, bedankt voor het delen. Andere klanten die er tegenaanlopen kunnen dat ook gaan uitproberen! :)


Bedankt voor deze forum post en de antwoorden. Ik had hetzelfde probleem en ik kon het hiermee oplossen!


Hay @2Judith4, jij bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat dit topic + antwoorden jou verder heeft geholpen :)  


Hallo,

Ik heb alle reacties gelezen en uitgeprobeerd en ben uren bezig geweest en uiteindelijk is het op de laptop van mijn dochter gelukt verbinding te maken met het wifi-netwerk. 

Super bedankt!

Merk wel dat het mega belangrijk is om goed te (begrijpend) lezen. Als dat lukt dan zitten er veel ‘Oh ja zo zit het dus...’ momenten bij….

Nou ja ben blij en bedankt nogmaals!


Wat leuk dat je een bericht achter laat, Tante68. Heel fijn dat je door dit topic bent geholpen! Dank voor je bericht :)