Skip to main content
Beantwoord

Laptop ziet WiFi niet van mijn Box 14

• 31 juli 2024
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallootjes, sindskort aangesloten en overgestapt naar KPN. Alle mobiele apparaten kunnen aansluiten incl tv en geluidsbox met de wifi. Alleen mijn laptop herkent het netwerk niet... Al verschijnende dingen geprobeerd zoals t reset in t systeem. En bij de modeminstelling ook t 1 ea. aangepast en later weer terug gezet. Wie kan mij hier mee helpen of heeft de juiste tips.

Bvd.

Groetjes

Beste antwoord door JanD

Wifi6 kan de boosdoener zijn, zet binnen de modem terug naar wifi5 @Sanko83 en kijk dan eens of het werkt.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • 10736 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2024

Wifi6 kan de boosdoener zijn, zet binnen de modem terug naar wifi5 @Sanko83 en kijk dan eens of het werkt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 juli 2024

@N.N. waar kan ik dat precies vinden?

JanD
Superuser
  • 10736 reacties
  • 31 juli 2024

Bij de wifi instellingen @Sanko83 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7769 reacties
  • 4 augustus 2024

Alles nog gelukt @Sanko83? Ik zie dat @N.N.  je een goede tip heeft gegeven. Dank daarvoor!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 augustus 2024

@Remco ik ga straks even kijken, was er nog niet aan toegekomen. Ik kan het bij de wifi instellingen dan gewoon wifi 6 uitschakelen dan, neem ik aan.

Groetjes Sandra

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 augustus 2024

@N.N. @Remco van KPN Het heeft gewerkt! Dank jullie wel! Fijne zondag

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7769 reacties
  • 7 augustus 2024

Wat fijn dat het gelukt is @Sanko83! Bedankt dat je dit nog even met ons deelt :-) . Bedankt @JanD! En post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!