Skip to main content

Hoe zou ik eindelijk afkomen van de hinderlijke telefoontjes van KPN voor het verkopen van abonnementen?

Ik wordt daar ....ziek van..

Groetjes, 

Peter 

Ik heb ook behoorlijk last van die telefoonterreur. Het schijnt

2-Contact Direct Marketing BV 

te zijn, in opdracht van KPN. Ik heb de nummers geblokkeerd. Toch belt er vanmorgen wéér eentje, die ik óók geblokkeerd  had nota bene! Dat is toch idioot! KPN moet daarmee ophouden! 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Ecaj , @Peterbalputh 

Sinds 1 juli zijn de regels hieromtrent veranderd. Die vind je via onderstaande link en ook hoe die belletjes uit te (laten) zetten.

https://meldpunt-telemarketing.nl/


@Ecaj@Peterbalputh 

Sinds 1 juli zijn de regels hieromtrent veranderd. Die vind je via onderstaande link en ook hoe die belletjes uit te (laten) zetten.

https://meldpunt-telemarketing.nl/

Ik zal wel van de oude garde zijn, maar KPN zorgt zelf maar dat ze deze mensen tot de orde roepen. Als ik het nummer geblokkeerd heb en exact hetzelfde nummer daar tóch door komt, is er iets mis. Maar dat heb je mss gemist toen ik mijn antwoord hier plaatste. Omgekeerde wereld


Ik heb melding gemaakt van 2 nummers van KPN. Ik heb eens gebeld (iemand tipte mij) en je krijgt gewoon het KPN voicemail gedoe, men zegt dat het gesprek opgenomen zal worden (toevallig kan ik dat ook doen) en dan wordt er gewoon opgehangen. Tot 3 keer toe. En dat soort mensen moet ik aanpakken? Service hoor... 🙄


Als ik het nummer geblokkeerd heb en exact hetzelfde nummer daar tóch door komt, is er iets mis

Ik heb niks gemist. Maar het zal ongetwijfeld één cijfer anders zijn.

Bedrijven waar je een relatie mee hebt of tot 10 jaar geleden mee gehad hebt mogen je, helaas, lastig vallen met aanbiedingen. Dit doen ze niet zelf, maar hier huren ze bedrijven voor in.


Als ik het nummer geblokkeerd heb en exact hetzelfde nummer daar tóch door komt, is er iets mis

Ik heb niks gemist. Maar het zal ongetwijfeld één cijfer anders zijn.

Bedrijven waar je een relatie mee hebt of tot 10 jaar geleden mee gehad hebt mogen je, helaas, lastig vallen met aanbiedingen. Dit doen ze niet zelf, maar hier huren ze bedrijven voor in.

Welke aanbiedingen? Mensen die de verbinding zelf steeds verbreken, hebben 0 aanbiedingen. Ik vind het een beetje sneu 

Btw, het waren exact dezelfde  nummers. 088 7751018 en 0887751025. De laatste heeft mij vandaag gebeld, ik had beide nummers geblokkeerd, maar 1025 werd níét geblokkeerd, dat is kwalijk. Die staat op de blokkadelijst. Sorry, maar dat 'zal wel één cijfer anders zijn', ik kan echt wel lezen. Ik merk dat hier wel vaker, de fout/schuld ligt bij de klant. Maar dat klopt voor geen meter. 


Ben je op je mobiel gebeld, @Ecaj . Want op de vaste heeft kpn geen blokkeermogelijk. In een mobiele telefoon kun je nummers blokkeren.

Moet wel precies kloppen. Is het +3188…. dan ook blokkade als zodanig. Nr. komt dan wel binnen op je toestel maar deze gaat niet over en verbinding wordt vrijwel direct verbroken.


Niet alleen in Nederland bestaat de cultuur dat we vriendelijk willen zijn aan de telefoon. Hoeft helemaal niet tegen deze mensen die ongewenst bij jou willen binnenkomen. Zo gauw ze bijvoorbeeld het woord “aanbieding” in hun mond nemen direct figuurlijk de hoorn op de haak gooien. Je hoeft niet eens meer van repliek te dienen. En vooral niet proberen of het echt een aanbieding is. Daarvoor moet eerst een ster in het oosten gaan schijnen want dat schijnt te gebeuren als er een wonder is. 


Niet alleen in Nederland bestaat de cultuur dat we vriendelijk willen zijn aan de telefoon. Hoeft helemaal niet tegen deze mensen die ongewenst bij jou willen binnenkomen. Zo gauw ze bijvoorbeeld het woord “aanbieding” in hun mond nemen direct figuurlijk de hoorn op de haak gooien. Je hoeft niet eens meer van repliek te dienen. En vooral niet proberen of het echt een aanbieding is. Daarvoor moet eerst een ster in het oosten gaan schijnen want dat schijnt te gebeuren als er een wonder is. 

Ik heb helemaal níét gezegd 

dat men het woord aanbieding in de  mond neemt. Ik kan niemand van repliek dienen als een apparaat iets iets zegt. Het is het herkenbare geluid als waarmee KPN je in de wacht zet. Bij het melden van de spambeller moest je de dader noemen, dus bel ik 🤷‍♀️ KPN dus, iig als opdrachtgever. Zo jammer dat het weer niet echt gelezen wordt. 


@Ecaj Schijnbaar bent u niet de enigste die hierover klaagt 0887751018 – Aantal beoordelingen: 34× Storend – onbekend… (wieheeftgebeld.nl)