Skip to main content

Hallo forum!

 

Ik heb de laaste tijd een heel raar probleem, in Team Fortress 2 en Counter strike Global Offensive als ik official servers join heb ik een hogere latency dan normaal.

 ik had altijd 10-20 ms latency op Luxembourg servers maar nu is het langzaam omhoog gegaan. en het staat nu hoog in de 70-90 ms.  (ik heb een fiber connection. 500Mb up en down) Luxem servers heeft de hoogste latency van alle, Stolkholm heeft 30-40 ms en Madrid heeft 70 ms 

En als ik Community servers join die ook in luxembourg liggen krijg mijn normale 10-20 ms latency

 

ik zou geen echt idee hebben als dit een probleem aan Mij, de IPS of Valve ligt. 

Hoi @Nic Hofman ik vermoed dat jij dezelfde problemen ervaart als in dit topic en dit topic.
Mijn collega's achter de schermen zijn druk bezig dit uit te zoeken en op te lossen.


Hoi @Nic Hofman ik vermoed dat jij dezelfde problemen ervaart als in dit topic en dit topic.
Mijn collega's achter de schermen zijn druk bezig dit uit te zoeken en op te lossen.

heb net bijde topic een beetje door gelezen, en lijkt dat de eerste het er een beetje op neer komt met routing servers. maar ik heb geen last van pakket drop. 

 

heb nu ook wat meer informatie gevonden en het lijkt dat het probleem zich zelf laat verschijnen als ik het spell hetzelf gewoon lang open heb, ping gaat langzaam omhoog tegen 17:00 of iets later. 

maar als ik het spel voor de hele dag niet niet tf2 speel en dan\ opstart tegen 5-6 uur avonds en dan een game speel heb ik normale ping.. mischien iets miss met the caches op servers?


Ah dan klinkt het inderdaad alsof het daar eerder in zit. Misschien helpt het dan na een paar uur spelen even te herstarten :slight_smile:


Ah dan klinkt het inderdaad alsof het daar eerder in zit. Misschien helpt het dan na een paar uur spelen even te herstarten :slight_smile:

jammer genoeg werkt dat niet, zelfs werkt het niet om de pc opnieuw op te starten om een normale ping te krijgen :/

 


Dan heb ik zo snel ook niet echt een oplossing vrees ik :(  mocht je er nog achter komen wat het was dan weet je ons te vinden!