Skip to main content

Ik heb een 100MB abonnement en merk dat de latency nogal sterk wisselt op www.azurespeed.com.

wisselt tussen 25 ms en 45 ms. Ben rechtstreeks verbonden, dus geen wifi.

is dit normaal?

Hi @Jariwima, welkom. Excuses voor de wat late reactie. Ik ben niet zo bekend met “normale” latency metingen via  www.azurespeed.com eerlijk gezegd. Als ik die test doe op kom ik ook rond de 35 ms uit in ieder geval. Is er een specifieke reden dat je dit vraagt? Ervaar je ergens problemen mee? Zo ja, waarmee? 


Hallo Paul,

meeting moest ik doen vanwege mijn online boekhoudprogramma. Bleef af en toe hangen.

inmiddels zit de meeting op rond 4 ms wat precies is zoals het hoort voor glasvezel!

wat er veranderd is weet ik niet.  Vanuit KKN hebben ze het modem een harde testset gegeven.

grt

janus

 

 


Hallo Paul,

meeting moest ik doen vanwege mijn online boekhoudprogramma. Bleef af en toe hangen.

inmiddels zit de meeting op rond 4 ms wat precies is zoals het hoort voor glasvezel!

wat er veranderd is weet ik niet.  Vanuit KKN hebben ze het modem een harde testset gegeven.

grt

janus

Bedankt voor je reactie! Zolang het maar (weer) werkt, toch? :slight_smile:  Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.