Skip to main content
Beantwoord

later retourneren van modem en tv ontvanger

  • January 12, 2021
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Beste KPN,

Dank voor het toesturen van de retourbox voor het modem en tv ontvanger. Helaas zijn deze apparaten in de opslag bij onze inboedel terecht gekomen en zullen deze pas over ongeveer een maand beschikbaar zijn om te retourneren. 
Ik ga er van uit dat dit geen probleem is. Ik hoor het graag. 
Hartelijke groet, Margot Bommer

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @MBMR, welkom en bedankt voor jouw bericht. Als de apparatuur in de opslag ligt, dan is het inderdaad lastig om deze terug te sturen. Het is geen probleem om dit over een maand terug te sturen. :relaxed: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Hi @MBMR, welkom en bedankt voor jouw bericht. Als de apparatuur in de opslag ligt, dan is het inderdaad lastig om deze terug te sturen. Het is geen probleem om dit over een maand terug te sturen. :relaxed: