Skip to main content

Beste Moderators,

Ik heb enige tijd geleden getekend voor een nieuwbouwhuis in Breezand, net voordat het mooie weer was begonnen. Gisteren weer even een rondje over de nieuwe wijk gemaakt, maar het eerste wat mij direct negatief in het “oor” sprong was de wijkkast waarbij ik vlakbij kom te wonen. Wat maakt dat ding een ontzettend kabaal met een constant gierend op- en af schakelen van diverse ventilatoren ben ik toch best ontzet naar huis gegaan. Je kan zo niet lekker straks in je nieuwe tuin zitten! De buren gesproken, en ook zij beamen dat die kast er zomaar vorig jaar stond en slapen met alles dicht. Ik heb gisteren met KPN gebeld en ze beamen dit probleem. Ik heb een ticketnummer gekregen, maar zou graag een update willen krijgen als er werkelijk iets aan gedaan is. Zit er nu al aan te denken om te kijken of ik het perceel niet kan verschuiven naar een andere plek als dit niet direct oplosbaar is. Het is ticketnr ******.

Alvast dank!

Mvg, Mark
 

Admin: ticketnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Kpn de netwerkbeheerder is degene die over het netwerk gaat. Je bent nu bij kpn de provider. kijk even op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.


Beste Joep,

Bedankt! Gedaan :-)

Gr Mark


Voor je privacy zou ik het ticket nummer uit je bericht verwijderen.


Hi Mark, welkom hier. 

Joep heeft helemaal gelijk. Zelf hebben we helaas geen inzage in die ticket, Netwerk  NL wel. Ik gok echter dat ze niet binnen 3 dagen daar op de stoep zullen staan. :)


Hoi Alex_P, 

Ik heb contact gehad telefonisch, idd met netwerk. Hopelijk lossen ze het probleem op. Dit bericht mag dan worden verwijderd als het in de verkeerde "groep" staat.

Even afwachten maar…

Gr Mark


Fijn om te lezen. :relaxed: