Skip to main content


Ik woon in beegden (L) in de sint servaasstraat en daar staat een verdeelkast voor mijn huis die nogal lawaai maakt. In de winter is het allemaal nog niet zo erg want ramen dicht en het is koud buiten. Maar als t warm is maakt die kast wel veel,lawaai en net op het moment dat ik dan ook de ramen open wil hebben. En ook snachts hoor je de kast vrij goed, wat best storend is als je wil slapen. 
wat me verder opvalt is dat de kast donkergroen is zeker in de zomer is dat niet slim want donkere kleuren trekken warmte aan en dan moet de kast harder koelen en maakt dus meer lawaai.

ik snap dat de kast die voor ons internet zorgt zijn warmte kwijt moet maar veel minder lawaai zou fijn zijn. Is er iets aan te doen?

 

ik hoor graag

 

groetjes sonja

 

ps er bestaan aluminiumkoelblokken die ervoor zorgen dat de verdelers hun warmte beter kwijt kunnen en daardoor rustiger worden wellicht is dat een oplossing?
 

 

Hi Sonja, welkom hier. 

Je kunt hiervoor bellen met telefoonnummer 0800 0150. Dat is de afdeling die over de KPN centrales en wijkkasten gaat en kunnen je verder helpen. 


Dank je wel alex, ik ga ze bellen.