Skip to main content

Gisteren hebben we een mail uitgestuurd over een modem upgrade van de Experia Box V10. Deze mail is niet helemaal goed gegaan.

• Helaas blijkt dat de tekst in deze mail is weggevallen.
  • Ook is deze mail verzonden op een andere manier dan we normaal doen, waardoor hij afkomstig is van het e-mailadres solve@kpn.com in plaats van ons reguliere communicatieadres. 

We begrijpen dat dit vragen kan oproepen bij degenen die deze mail hebben ontvangen. Vandaar dat we dit topic aanmaken. De mail is veilig, hij is echt afkomstig van ons. 

Je hoeft verder niets te doen, je mag de mail weggooien.

Als je de update hebt gekregen, dan vind je hier meer informatie over de update:

Als je de update niet hebt ontvangen, dan zullen we je op later moment alsnog meenemen. 

Update 14:26

Iedereen die een lege mail, of sms, heeft gekregen, krijgt later vandaag van ons een nieuwe mail of sms. Deze keer mét inhoud 😄

Goedeavond

ik kreeg deze mail van KPN zonder tekst

modem upgrade Experia Box V10

Wat is hiervan de bedoeling denken jullie

gr Marjo 

Ja hier hetzelfde , afzender solve@kpn.com

Experia Box V10: Update naar KPN Software

Dat is van 2 maanden geleden. Het bericht zonder inhoud is een half uurtje terug binnen gekomen

Zelfde hier… 2 mails zonder inhoud

enige tekst is dit:

Modem upgrade Experia Box V10

Ik denk dat het spam is, niet op reageren. Even een KPN moderator hier antwoord op laten geven. 

Het mailadres lijkt wel gewoon van KPN te komen

Hier precies hetzelfde.

mail zonder inhoud.

Ga hem verwijderen 

Hier ook hetzelfde. Hoor graag wat we er wel/ niet mee moeten doen. 

Frins 

Bij mij precies hetzelfde morgen naar de KPN winkel en het vragen .

Als monteur hebben we een (minimaal) beetje inzicht en weet ik dat er weer een groep mensen met V10 over gaan op de nieuwe software deze week. Blijkbaar gaat het niet helemaal lekker met de mail aankondiging. 

@Jolajootje Dat bericht word steeds bijgewerkt als er nieuwe versie van de update is.
Vermeld bijvoorbeeld de update die vanaf 22 oktober word toegepast.
De klanten worden in batches overgezet. Hierdoor kan het nog lang duren voordat elke Experiabox v10 is overgezet.

@VwDt  

oke, ik wacht het maar af 😊

Ik heb ook dezelfde twee mailtjes ontvangen!? Graag wat duidelijkheid vanuit kpn gewenst hierover! 

Vanavond ook twee keer zo'n mailtje gehad. Ik parkeer ze wel eventjes en afwachten wat er verder gebeurt

Hier inderdaad ook een dikke 2 uur geleden 2 berichten zonder inhoud van t mailadres solve@kpn.com...…

Vreemd

Yep. Ik heb 'm ook...

Wat is de bedoeling van een email van solve@kpn.com met onderwep “modem upgrade Experia Box V10” en zonder inhoud? 

Ik ben ook benieuwd, ik heb dezelfde email ontvangen.

Ik heb het mailtje zojuist ook ontvangen

Ik ook.

Ik heb het net ontvangen. Toen ik het op googhle opzocht, las ik dat het om niet meer bestaande providers zijn die nu in het KPNnet zijn opgegaan.

Ok… nu dus ineens (inmiddels al drie kwartier) geen wifi meer. Ook geen tv dus middenin een film.

Hier ook binnen gekomen dat lege emailtje  en omstreeks 0.15 uur vannacht viel mijn internet totaal weg, Experiabox uit, lampje van het langwerpige kastje voor de glasvezelkabel daar branden nog maar 2 lampjes van i.p.v. 3. Na een minuut of 5 deed alles het weer. Vreemd.

Ik hoor het ook graag. Had misschien handig geweest als daar een mail over was gestuurd zodat klanten al van te voren op de hoogte zijn. 

Reageer