Skip to main content
Antwoord

Legt KPN downloadbeperkingen op?

• February 1, 2025
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

worden er download beperkingen opgelegd door KPN?

ik gebruik al jaren een converter programma waar ik voor betaal en nu ik bij KPN zit werkt het niet meer krijg error melding dat het niet lukt.

betreft programma Allavsoft die van streaming diensten kan converteren.

zijn er poorten dicht gezet of wat is het dan ?

wie weet het

groet Sven

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@Sven-K, welkom op de communitypagina van KPN! Hier helpen vooral KPN klanten elkaar.

Providers blokkeren niet zomaar iets, dat doen ze liever ook niet. Alleen na rechtelijke uitspraken bij één van de Nederlandse providers, volgen de andere providers ook. Dit is vooral met uitspraken door BREIN. Ik kan geen uitspraak vinden over Allavsoft.

Het programma wat je gebruikt om muziek te downloaden is tegen de ToS van de streamingdiensten. Dit soort programma's opereren vaak in grijs gebied en vaak vanuit landen waar ze moeilijk juridische stappen tegen kunnen nemen. Het blijft daardoor altijd een kat en muis spel tussen de streamingdiensten en dit soort programma’s.

De kans is groot dat de streamingdienst iets heeft aangepast wat hun programma bewust of onbewust heeft gesloopt. Je kan dat het beste bij hun navragen. Weet alleen dat dit dus verder niet mag. Ik gok dat een moderator dit topic zal sluiten o.b.v. de huisregels.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 2, 2025

Kunt u een screenshot van de foutmelding posten? ​@Sven-K 

• February 2, 2025

Dat zullen die streamingsdiensten zelf wel geblokkeerd hebben denk ik...

• February 2, 2025

Dat zullen die streamingsdiensten zelf wel geblokkeerd hebben denk ik...

Dat denk ik dus ook.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2025

heb het ook bij een vriend na gevraagd die heeft het zelfde probleem.

maar met testen op andere converter programma's op trail versie werken wel.

ga er dus nu van uit dat het bij de ontwikkelaar van het programma zit.

de melding die terug komt elke keer:

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Hoi ​@Sven-K, welkom op de communitypagina van KPN! Hier helpen vooral KPN klanten elkaar.

Providers blokkeren niet zomaar iets, dat doen ze liever ook niet. Alleen na rechtelijke uitspraken bij één van de Nederlandse providers, volgen de andere providers ook. Dit is vooral met uitspraken door BREIN. Ik kan geen uitspraak vinden over Allavsoft.

Het programma wat je gebruikt om muziek te downloaden is tegen de ToS van de streamingdiensten. Dit soort programma's opereren vaak in grijs gebied en vaak vanuit landen waar ze moeilijk juridische stappen tegen kunnen nemen. Het blijft daardoor altijd een kat en muis spel tussen de streamingdiensten en dit soort programma’s.

De kans is groot dat de streamingdienst iets heeft aangepast wat hun programma bewust of onbewust heeft gesloopt. Je kan dat het beste bij hun navragen. Weet alleen dat dit dus verder niet mag. Ik gok dat een moderator dit topic zal sluiten o.b.v. de huisregels.