Skip to main content

Afgelopen dinsdag 25 Mei kwam er monteur van KPN om internet / tv te installeren bij mij in Bunschoten Spakenburg. Deze monteur was zo spontaan en vriendelijk. Voor mijn gevoel was er een klik! Jammer genoeg is zijn naam niet gevallen en heb het ook niet gevraagd. Achteraf heb ik spijt dat ik uiteindelijk niet naar zijn naam / telefoonnummer heb gevraagd. Enige wat ik weet is dat hij uit Voorthuizen komt en eind 20 is. Mochten jullie tips hebben of enig idee naar aanleiding van bovenstaande omschrijving wie deze leuke monteur is hoor ik het graag! 

 

Groetjes , Britt *********

 

admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt 

 


Hi @Brittmalestein

Wat leuk dit! :smile:

Ik kan niets beloven, maar kan wel even kijken of ik iets kan achterhalen en eventueel navragen of die beste mooie man dit ook zo ziet. :wink:

Dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hi @Brittmalestein

Wat leuk dit! :smile:

Ik kan niets beloven, maar kan wel even kijken of ik iets kan achterhalen en eventueel navragen of die beste mooie man dit ook zo ziet. :wink:

Dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex , 

 

bedankt voor u berichtje. Ik weet ondertussen al wie de monteur is geweest, maar iig bedankt!